اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زابل:

سخنان رهبری کشتی نجات ملت ایران از توطئه‌های دشمن است

امام جمعه زابل گفت: فصل‌الخطاب قرار دادن سخنان مقام معظم رهبری به مثابه کشتی نجات ملت ایران از توطئه‌های دشمنان است.

سخنان رهبری کشتی نجات ملت ایران از توطئه‌های دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی در خطبه‌های امروز نمازجمعه زابل در مصلای المهدی (عج) این شهرستان در زمینه تعاون و همکاری اشاره کرد و اظهار داشت: همکاری و تعاون یکی از کارهای بسیار نیکویی است که در روایات و آیات این مهم به کرات مورد تأکید قرار گرفته است.

وی افزود: همکاری و تعاون به ویژه بین شوهر و زنان از مهم‌ترین مواردی است که همواره در روایات دینی به آن اشاره شده است و نمونه عینی و بارز آن را می‌توان در همکاری حضرت علی (ع) با فاطمه زهرا (س) عنوان کرد.

خطیب جمعه زابل ادامه داد: بنا به فرموده پیامبر مکرم اسلام «به هر تار موی کسانی که در کارهای منزل با همسرانشان همکاری و کمک می‌کنند، ثوابی نوشته می‌شود».

طباطبایی به شرکت و حضور گسترده مردم ایران در انتخابات آتی اشاره کرد و بیان داشت: اکنون دشمنان نظام و انقلاب، چشم و گوش خود را باز کرده‌اند تا ببینند ملت ایران در نظام جمهوری اسلامی چه می‌کنند لذا در این شرایط فصل‌الخطاب قرار دادن سخنان رهبری وظیفه تک تک ما است تا با پیروی از منویات ایشان راه را به بیراهه نرویم و در مسیر ولایت همچنان استوار حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: سخنان رسا و گرانقدر و ارزشمند مقام معظم رهبری برای ملت ایران همانند کشتی نجاتی می‌ماند که مردم ایران را از حوادث و خطرات دشمنان محفوظ و مصون می‌دارد.

امام جمعه زابل بیان کرد: در این راستا و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری همه باید در انتخابات پیش رو شرکت کنیم و با حضور حماسی، گسترده و پررنگ خود بار دیگر دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام بگذاریم.

طباطبایی به فرموده امام (ره) اشاره کرد و گفت: چنانچه پشتیبان ولایت‌فقیه باشید، مملکت آسیبی نمی‌بیند.

وی به فرا رسیدن روز هلال‌احمر اشاره کرد و افزود: از امدادگران زحمتکش هلال‌احمر که در تمامی حوادث غیر مترقبه از جمله زلزله، سیل و... حضوری به موقع دارند و به خدمات‌رسانی و کمک به آسیب‌دیدگان ناشی از حوادث طبیعی فعالانه کمک می‌کنند تقدیر و تشکر می‌شود.

امام جمعه زابل با انتقاد از وضعیت بازار و بدحجابی عنوان داشت: از بازاریان و کسبه محترم شهرستان خواسته می‌شود تا نسبت به گرانفروشی و احتکار مراقب باشند و با رعایت قوانین شرعی و اسلامی دست به تورم و گرانفروشی نزنند.

طباطبایی همچنین خطاب به مردم گفت: شئونات اسلامی و دینی را رعایت کنید و در رعایت حجاب و حفظ آن کوشا باشید.

انتهای پیام/75002/ر40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول