اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت یاسوج:

سخنان رهبری و امام راحل راهگشای حضور مردم در انتخابات است

امام جمعه موقت یاسوج گفت: سخنان رهبری و امام راحل راهگشایی برای حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات است.

سخنان رهبری و امام راحل راهگشای حضور مردم در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه اظهار کرد: این بانوی بزرگوار و پاکدامن با تمام وجود از پیامبر خدا(ص) و امام علی(ع) دفاع و حمایت کرد و از هیچ کاری فروگذار نبود.

امام جمعه موقت یاسوج حضرت زهرا (س) را سرچشمه همه فضائل و خوبی‌ها عنوان کرد و گفت: همه انبیاء و اولیاء الهی به احترام حضرت فاطمه (س) قیام می‌کنند و ما باید به چنین بانویی افتخار کنیم و بانوان جامعه به تاسی از فاطمه اطهر (س) در سطح جامعه کنونی وارد شوند و راه آن بانوی را ادامه دهند.

قدردانی از حضور کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در تشییع شش شهید گمنام 

حسینی‌صدر حضور مردم کهگیلویه و بویراحمد در تشییع شش شهید گمنام را حضوری گسترده و مناسب عنوان کرد و گفت: این شهیدان همچون بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) گمنام ماندند و از کلیه کسانی که در تشییع پیکر آن به خون غلطیدگان شرکت کردند؛ کمال تشکر و قدردانی را داریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در چند روز گذشته بر هموطنان بوشهری مصیبتی وارد شده از این رو ضروری است مردم نوع‌دوست ایران اسلامی به یاری زلزله‌زدگان و آسیب‌دیدگان در آن حادثه بشتابند تا مشکلات اولیه آنها نیز برطرف شود.

امام جمعه موقت یاسوج به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: از ملت حماسه‌ساز و کسانی که در بتن بحران‌ها حماسه آفریدند انتظار حماسه می‌رود از این رو توجه به فرامین رهبری و دلایل نامگذاری سال بسیار مهم و ضروری است.

حسینی صدر انتخابات پیشروی ملت ایران را انتخاباتی حساس دانست و اذعان کرد: با وجود اینکه در ایران چند انتخابات پیشرو داریم و مردم حماسه‌ساز ایران اسلامی باید در حماسه سیاسی 92 که یک آزمون و امتحان بزرگ برای ملت ایران بوده بار دیگر برگ زرینی به افتخارات ایران اضافه کنند.

وی به فرامین مقام معظم رهبری در جمع مردم خراسان رضوی در نوروز 92 اشاره کرد و گفت: عمده انتظارات مقام معظم رهبری حضور پر شور، گسترده و حداکثری مردم در انتخابات بوده به همین دلیل برقراری امنیت کامل در انتخابات، انتخاب شایسته و خوب مردم در انتخابات مهم و تاثیر‌گذار است.

امام جمعه موقت یاسوج سخنان رهبری و امام راحل را راهگشایی برای حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات عنوان کرد و بیان داشت: ملت ایران باید در موضوعات سیاسی به ویژه انتخابات آگاه باشند و شخصی که صلاحیت و شایستگی اداره کشور را دارد انتخاب کنند.

حسینی صدر ابراز داشت: مسئولیت ریاست جمهوری بسیار حساس و مهم بوده و شخص رئیس جمهور باید متناسب با مشکلات مردم تصمیم بگیرد.

وی انتخابات خبرگان رهبری را انتخاباتی مهم و حساس برشمرد و گفت: عناصر خبرگان رهبری باید باید برجسته‌ترین اشخاص مومن حوزه‌ی باشند و دارای ویژگی منحصربه‌فرد دشمن‌شناسی و رهبر شناسی باشند.

انتهای پیام/82011 /ح40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول