اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت یاسوج:

دشمن به دنبال بر هم زدن اتحاد مسلمانان است

خطیب نماز جمعه شهر یاسوج با اشاره به اقدامات دشمنان در توهین به مقدسات مسلمانان گفت: دشمنان اسلام به دنبال بر هم زدن اتحاد مسلمانان هستند.

دشمن به دنبال بر هم زدن اتحاد مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام علی‌صالح موسوی‌اعظم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در روز 24 خرداد اظهار کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی رقم بخورد زیرا مهم‌ترین اصل در انتخابات حضور مردمی است.

خطیب نماز جمعه شهر یاسوج افزود: دشمن به نیامدن مردم در پای صندوق‌های رأی دل بسته است ولی همگان خواهند دید که مردم یک بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رأی دلبستگی و پیمان خود را با نظام جمهوری اسلامی ایران نشان خواهند داد.

وی گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد مردم همواره بیشترین حضور را در انتخابات‌های مختلف داشتند به گونه‌ای که رکورد شرکت در انتخابات همیشه از آن کهگیلویه و بویراحمدی‌ها بوده است.

امام جمعه موقت یاسوج با اظهار امیدواری در مورد حضور گسترده مردم در روز 24 خرداد‌ماه تصریح کرد: در همه نقاط کشور دو انتخابات برگزار می‌شود ولی در استان کهگیلویه و بویراحمد سه انتخابات داریم لذا لازم است برنامه‌ریزی دقیقی برای برگزاری آبرومندانه این انتخابات‌ها که به صورت همزمان برگزار می‌شود، صورت گیرد.

موسوی‌اعظم ادامه داد: هر سه انتخابات از اهمیت خاصی برخوردار هستند و نباید هیچ‌کدام بر دیگری سایه بیندازد.

وی تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری ابتدا مشارکت مردمی اهمیت دارد و بعد از آن انتخاب اصلح، زیرا موضوع اداره یک کشور کار راحتی نیست و در این‌باره مقام معظم رهبری توصیه‌ها و تذکرات لازم را داده‌اند.

خطیب نماز جمعه شهر یاسوج در بخش دیگری از صحبت‌هایش آمریکا و غرب را مدعیان دروغین حقوق بشر خواند و گفت: اکنون که منافع استکبار در برخی کشورهای اسلامی به خطر افتاده است، آن‌ها به کشتار مسلمانان مظلوم این کشورها روی آوردند.

وی اضافه کرد: گروه‌های الحادی و وهابیت در کشورهای مسلمان به مقدسات مسلمانان و شیعیان توهین می‌کنند و از این راه به دنبال بر هم زدن وحدت و برادری مسلمانان هستند.

امام جمعه موقت مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اتحاد و همدلی را رمز مقابله با توطئه‌های دشمنان دانست و اظهار امیدواری کرد؛ مسلمانان از شر توطئه‌های دشمنان رهایی یابند.

انتهای پیام/82005/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول