اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت یاسوج:

مردم به ولایتمدارها رأی می‌دهند / موفقیت یک رئیس‌جمهور در گرو تبعیت از رهبری است

امام جمعه موقت یاسوج گفت: مردم اهل تحقیق و همچنین اهل بصیرت هستند و در انتخابات با این دو شاخص به کاندیدایی رأی می‌دهند که بیش از همه ولایتمدار باشد.

مردم به ولایتمدارها رأی می‌دهند / موفقیت یک رئیس‌جمهور در گرو تبعیت از رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی‌صالح موسوی‌اعظم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به روز ارتش اظهار کرد: ارتش ایران پشت سر فرمانده خود مقام معظم رهبری در هر صحنه‌ای حاضر به دفاع جانانه از انقلاب و ایران است.

وی به دوم اردیبهشت روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم اشاره کرد و گفت: اکنون در ایران نهادی ولایتمدارتر از سپاه پاسداران نداریم که در عمل این خصلت خود را به نمایش گذاشته است.

امام جمعه موقت شهر یاسوج ادامه داد: دلیل این همه دشمنی با سپاه و هجمه‌هایی که بر روی سپاه است همین ولایتمداری بوده چرا که سپاه در هر لحظه خود را فرزند امام و رهبری می‌داند.

موسوی‌اعظم با ذکر این سخن که سپاه امتحان خود را در هر عرصه‌ای پس داده است، افزود: بهترین صفت برای سپاه همان جمله معروف امام است که فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

خطیب موقت جمعه شهر یاسوج تصریح کرد: سپاه در خط ولایت و انقلاب است و اکنون همه ترسی که دشمن از ایران اسلامی دارد به واسطه وجود فرزندانی صالح و متعهد در بدنه نهادهای انقلابی از جمله ارتش و سپاه است.

حجت‌الاسلام موسوی‌اعظم با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی بیان کرد: مردم می‌دانند که در سال حماسه سیاسی باید به گونه‌ای عمل کرد که دشمن بیش از گذشته در راه رسیدن به مطامع خود با شکست مواجه شود.

وی میزان اعتماد مردم به یک کاندیدا را در گرو ولایتمداری افراد دانست و گفت: جمهوری اسلامی با هدایت رهبر آگاه و فرزانه به یک الگو در جهان تبدیل شده است.

امام جمعه موقت یاسوج بهترین دستورالعمل برای موفقیت یک دولت را عمل به فرمایشات رهبری دانست و افزود: هشت سال پیش که این دولت به حضور مقام معظم رهبری رسیدند معظم‌له دستورات و نصایحی را بیان کردند که اگر هر دولت و رئیس‌جمهور به آن‌ها عمل کند همواره موفق خواهد بود.

وی به فرازهایی از فرمایشات مقام معظم رهبری در آن دیدار اشاره کرد و گفت: عدالت‌خواهی و دادگستری، فساد ستیزی، مردم‌گرایی و پرهیز از رابطه‌سالاری، نلغزیدن در گرداب غرور از جمله نصایح آن روزگاران رهبری به دولتمردان بود.

حجت‌الاسلام موسوی‌اعظم در ادامه خردگرایی در اعمال و کارها، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی، اهتمام به علم و عالمان و سعه صدر و تحمل مخالفان را از دیگر اندرزهای رهبری به دولتمردان برشمرد که اگر به این دستورات عمل شود هیچ دولتی در روزهای سخت درمانده نخواهد شد.

انتهای پیام/2571/غ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول