اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد

ضرورت اتحاد اصولگرایان در انتخابات 92

کارشناس مسائل سیاسی، اتحاد و نزدیکی بیشتر نیروهای ارزشی و اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری را ضرورت دانست.

ضرورت اتحاد اصولگرایان در انتخابات 92

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، امین منظمی در نشست دانشجویی «بررسی آرایش جریان‌های سیاسی در انتخابات» که با همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: اختلافات ایران و آمریکا مبنایی و هویتی است و به راحتی قابل برطرف شدن نیست.

*ادبیات اصیل اصولگرایی خطری برای نظام سلطه است

وی با بیان اینکه حضور ایران بر سر میز مذاکره پیش از انتخابات ریاست جمهوری به سود آمریکا خواهد بود، اذعان کرد: دشمنان با افزایش فشارها و تحریم‌ها می‌خواهند مردم را به انتخاب فردی در راستای اهداف و سیاست‌های آمریکا وادار کنند.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: نشستن پشت میز مذاکره با آمریکا مساوی با از دست دادن استقلال و عزت انقلاب اسلامی بوده که امروز به عنوان الگوی مستضعفان جهان مطرح شده است.

وی ادبیات اصیل اصولگرایی را خطری بزرگ برای نظام جهانی سلطه عنوان کرد و گفت: در انتخابات ریاست جمهوری جدید نباید به وضعیت پیش از سال 84 برگردیم.

*جنس فتنه سال 92 مانند فتنه 88 نیست

منظمی با اشاره به اینکه جنس فتنه سال 92 مانند فتنه 88 نیست، افزود: در سال 88 نظام در برابر فتنه شوکه شد اما امسال نظام به طور کامل بر فعالیت‌های برخی افراد تسلط و آگاهی دارد.

کارشناس مسائل سیاسی به طیف‌های مختلف اصلاح‌طلبان با گرایش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: اصلاح‌طلبانی که از فتنه سال 88 اعلام برائت کردند می‌توانند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

وی درباره انواع فتنه انتخاباتی تصریح کرد: فتنه پیش از انتخابات، فتنه حین انتخابات و فتنه پس از انتخابات، انواع فتنه‌های انتخاباتی هستند که مطرح کردن موضوع «انتخابات آزاد» از نوع فتنه پیش انتخاباتی است.

*رئیس جمهور آینده ارزشی، ولایت‌مدار و کارآمد باشد

این کارشناس مسائل سیاسی، ارزشی بودن، ولایت‌مداری و کارآمد بودن را شاخص‌های اصلی رئیس جمهور آینده عنوان کرد و افزود: دولت آینده باید واقعاً توانایی برطرف کردن بنیادی مشکلات اقتصادی را داشته باشد.

منظمی، وابستگی کشور به پول نفت را مسئله‌ای شوم خواند و خاطرنشان کرد: تحریم ایران موجب بروز استعدادهای بسیاری در بین جوانان ایران اسلامی شده و بیشتر به ضرر دشمنان بوده است.

وی هدف اصلی تحریم‌ها را فشار به مردم و شکستن کمر نظام دانست و گفت: اگر از این پیچ مهم تاریخی بگذریم آینده به نفع ایران خواهد بود.

*نیروهای اصولگرا متحد شوند

این کارشناس مسائل سیاسی، خواستار اتحاد و نزدیکی بیشتر نیروهای ارزشی و اصولگرا شد.

وی یادآور شد: امیدواریم شاهد اتحاد بیشتر در بین نیروهای اصولگرا و ارزشی باشیم.

انتهای پیام/2300/غ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول