اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت یاسوج:

مردم از برخی قانون‌گریزی‌ها در کشور دلخورند

امام جمعه موقت یاسوج گفت: مردم از برخی قانون گریزی‌ها در کشور دلخورند.

مردم از برخی قانون‌گریزی‌ها در کشور دلخورند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امام صادق (ع) می‌فرمایند هر مسلمانی که با مسلمان و مؤمن دیگر قهر باشد اگر مدت سه روز از این قهر و کدورت بگذرد گناه کرده است.

وی افزود: در جدایی و دوری مؤمنین از یکدیگر خیر و برکتی نهفته نیست و دشمن اکنون بیش از همه به این موضوع پی برده است.

امام جمعه موقت یاسوج سعی دشمن را بر جدایی و تفرقه در میان صفوف مسلمانان دانست و گفت: اگر می‌بینیم که امام راحل و مقام معظم رهبری در این زمینه به کرات سخن گفته و فریاد زده‌اند برای مقابله با ترفند دشمن است.

وی بهترین حالت برای امت اسلامی در برابر دشمن را اتحاد دانست و گفت: می‌بینیم که رهبری جمهوری اسلامی به عنوان الگوی جهان اسلام بیش از هر چیز به اتحاد می‌پردازند و رمز پیروزی را کلمه اتحاد می‌دانند.

حسینی‌صدر در ادامه به بحث انتخابات و بایدها و نبایدهایی که در آن لازم به رعایت است اشاره کرد و گفت: اجتماع مردم در انتخابات باید در کنار هم و در مقابل دشمن باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در انتخابات رقابت باید اسلامی باشد و کسانی که برای ادای تکلیف پای صندوق رأی می‌روند باید حدود اخلاق اسلامی را رعایت کنند.

وی رعایت حدود اخلاق را قبل از مردم برای کاندیداها ضروری دانست و گفت: برخی افعال ناپسند آتش کینه را شعله‌ور می‌کند و امروز آن چه که بد و ناپسند است کینه و غرض‌ورزی است که جامعه اسلامی را از درون دچار آسیب می‌کند.

خطیب موقت جمعه یاسوج تصریح کرد: دشمن در انتخابات آینده به دنبال ترویج موضوع ناکارآمدی نظام است که به وسیله بنگاه‌های تبلیغاتی شایعه‌پراکنی به دنبال نهادینه کردن آن است.

حسینی‌صدر حضور مقتدرانه را مظهر اقتدار نظام دانست و گفت: هر چه میزان مشارکت در انتخابات بیشتر باشد آبروی این ملت در دنیا بیشتر می‌شود و دل مستضعفان جهان شاد خواهد شد.

وی به اظهارات استراتژیست‌های آمریکایی در این خصوص بسنده کرد و گفت: آن‌ها در سه مقوله تحریم‌ها، انرژی هسته‌ای و حقوق بشر به دنبال مبارزه با نظام اسلامی هستند که حقوق بشر را در امر انتخابات و حضور پایین مردم جست‌وجو می‌کنند.

این خطیب جمعه افزود: آن‌ها اکنون از هرگونه تحریم و حمله نظامی مأیوس شده‌اند و به همین منظور مقصود و هدف خود را در انتخابات آینده می‌بینند.

حسینی‌صدر به وظیفه شورای نگهبان در انتخابات اشاره کرد و گفت: در نهایت شورای نگهبان چند نفر را از این میان تأیید صلاحیت می‌کند و بر اساس قانون انتخابات برگزار می‌شود که همه باید از قانون تمکین کنند.

وی از برخی قانون گریزی‌ها در کشور گفت و افزود: به راستی که مردم از قانون گریزی‌ها دلخورند.

انتهای پیام/2571/ق40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول