اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

تحریم‌ها موجب عزت نظام اسلامی شده است

استاندار کرمان گفت: دشمنی‌ها و تحریم‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی به دلیل حب‌، عشق و علاقه این مردم به خاندان وحی است، جدا کردن این ملت از ولایت، امری غیر ممکن است و تحریم‌ها موجب عزت نظام اسلامی شده است.

تحریم‌ها موجب عزت نظام اسلامی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از راین، اسماعیل نجار در جمع مردم شهر راین با تبریک ولادت حضرت زهرا (س)‌، روز معلم و روز کارگر اظهار داشت: کارگران به عنوان نیروهای خط اول تولید هستند و از تلاش آنان در عرصه‌های مختلف که موجب پیشرفت و اقتدار کشور و نظام اسلامی می‌شود، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی تصریح کرد: مقام ولایت در جامعه اسلامی دارای جایگاه وی‍ژه‌ای است و حضرت زهرا (س) که دلیل خلقت است با تمام وجود به صحنه می‌آید و از ولایت امیرالمؤمنین علی (ع) پشتیبانی و حمایت می‌کند که این ولایتمداری فاطمه (س)، اهمیت وجود ولایت را می‌رساند.

استاندار کرمان افزود: مردم ولایتمدار کشور با عشق و محبتی که به اهل‌بیت (ع) دارند از ابتدای انقلاب تا به امروز دنباله رو راه فاطمه (س) بوده‌اند و با حضور حماسی خود در عرصه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی از ولی امر مسلمین تبعیت کرده و پشتیبانی خود را از ولایت اعلام کرده‌اند.

وی عنوان کرد: دشمنی‌ها و تحریم‌ها علیه این نظام به دلیل حب‌، عشق و علاقه این مردم به خاندان وحی است، جدا کردن این ملت از ولایت، امری غیر ممکن است و تحریم‌ها موجب عزت نظام اسلامی شده است.

استاندار کرمان گفت‌: حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی که رهبر فرزانه انقلاب بیان فرمودند، یعنی تلاش از عمق وجود و حضور پرشور و گسترده مردم در نخستین ساعات رأی‌گیری در روز 24 خرداد‌ ماه است.

وی ادامه داد‌: یک عده به دلیل حب دنیا در فتنه سال 88 می‌خواستند برگ زرین انقلاب را خدشه‌دار کنند که به لطف خدا‌، رهبری هوشیارانه مقام معظم رهبری و حضور حماسی مردم نتوانستند بنابراین در این شرایط حساس انتخابات باید هوشیار بود و بصیرت داشت.

انتهای پیام/2446/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول