اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مرکزی:

شاخص‌ترین ویژگی‌ اهل بیت(ع) وجه معلمی این بزرگواران است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی با بیان اینکه معلمی شغل انبیا است، گفت: بارزترین و شاخص‌ترین ویژگی‌ در وجود پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) وجه معلمی این بزرگواران است.

شاخص‌ترین ویژگی‌ اهل بیت(ع) وجه معلمی این بزرگواران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ابوالقاسم نصراللهی در نخستین نشست شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: عنصر اصلی شخصیت والای حضرت فاطمه که از بالاترین عناصر عالم امکان است، نیز عنصر معلمی بود.

وی با اشاره به تقارن سه مناسبت بزرگ سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، ولادت امام خمینی(ره) و سالروز شهادت شهید مطهری و هفته بزرگداشت معلم گفت: مسئولان به این مهم توجه داشته باشند، برنامه‌های این ایام باید منسجم و در قالب یک ویژه برنامه بزرگ برگزار شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی در ادامه صرفه‌جویی را از مصادیق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و ادامه داد: در این ایام می‌توان با مدیریت برگزاری ویژه برنامه‌ها ضمن گرامیداشت یاد این بزرگواران به تفهیم شخصیت حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) و ترویج اندیشه‌های شهید مطهر در راستای اعتلای تعلیم و تربیت در جامعه پرداخت.

وی با تقدیر از عملکرد مناسب آموزش و پرورش استان در سال گذشته و ایام نوروز گفت: آموزش و پرورش استان از نگاه علمی و تربیتی از جایگاه مطلوبی برخوردار است و در مقایسه با سایر استان‌ها نسبت به توانی که داشته عملکرد خوبی ارائه کرده است ولی تا دست‌یابی به قله‌های بلند علمی راه بسیاری است.

مدیر کل دفتر امور بانوان استانداری مرکزی نیز بر برگزاری با شکوه مناسبت‌های این ایام تاکید کرد و گفت: با توجه به تقارن هفته معلم با ولادت بی‌بی دو عالم لازم است جشن این روز با جلوه و شکوه خاص برگزار شود.

اشرف جواهری افزود: برگزاری با شکوه این ایام نشان از ارادت و محبت ما نسبت به این بزرگواران دارد.

وی تصریح کرد: حضرت فاطمه(س) الگو و اسوه همه شیعیان است و شناخت شخصیت حضرت زهرا(س) می‌تواند جایگاه والای معلمان را تحقق بخشند.

انتهای پیام/87002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول