اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مسجدسلیمان:

تمسک به اهل بیت(ع) تنها معبر آسمانی شدن است

امام جمعه مسجدسلیمان گفت: برای رسیدن به حد اعلا و دروازه شهادت تمسک به اهل بیت(ع) تنها معبر آسمانی شدن است.

تمسک به اهل بیت(ع) تنها معبر آسمانی شدن است

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، حجت‌الاسلام صادق امینی در اجتماع بزرگ عاشقان سیره فاطمی و علوی و در آیین وداع با پیکر مطهر شهید عزت‌الله رسولی در مسجد فاطمه زهرا(س) شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، با اشاره به کشف پیکر مطهر یکی از شهدای نوجوان این منطقه پس از 31 سال مفقودی اظهار کرد: رجعت دوباره این پرستوی خونین بال به خانه نشان از توجه ویژه اهل بیت(ع) به مردم ولایتمدار این شهر است و مردم مسجدسلیمان از شوق این افتخار به آسمان‌ها پر می‌کشند.

وی با اشاره به نوجوان بودن شهید عزت‌الله رسولی در هنگام شهادت افزود: این نوجوان که در هنگام شهادت تنها 14 سال داشت نشان داد عشق به اهل بیت(ع) سن و سال نمی‌شناسد و برای رسیدن به حد اعلا و دروازه شهادت تمسک به اهل بیت(ع) تنها معبر آسمانی شدن است.

امام جمعه مسجدسلیمان همچنین به خصوصیت شهیدپروری و ولایت‌مداری مردم این شهر اشاره کرد و گفت: ای شهید بزرگواری که 31 سال پیش شهرت و کشورت را ترک کردی و آسمانی شدی ولی بعد از این همه مدت مفقودیت و بی‌خبری خانواده‌ات پیکر مطهرت کشف و به وطن رجعت کرد، ببین این مردم چگونه برای نبودنت و مظلومانه رفتنت اشک می‌ریزند و با گرمی در آغوش می‌گیرنت که گویی دیروز به خون خود غلطیده‌ای.

وی اضافه کرد: از جذبه‌ای که در شب شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س)، از هزاران کیلومتر دورتر از میان خروارها خاک و سنگ و رمل پیکر مطهر یک شهید را پس از 31 سال مفقودیت به وطن و به خانه و به مسجدی که به نام بانوی دو عالم مزین است می‌کشاند احساس غرور و سرور می‌کنم.

امینی همچنین به استقبال باشکوه و به یاد ماندنی مردم این شهر از پیکر مطهر شهید عزت‌الله رسولی اشاره کرد و ادامه داد: ده‌ها هزار نفر از مردم دوستدار اهل بیت(ع) و فرهنگ شهادت در زیر باران رحمت زهرایی به انتظار ورود شهید 14 ساله‌شان ایستادند تا او را همچون دردانه‌ای از بهشت در آغوش بگیرند.

وی در پایان بیان کرد: ای شهید بزرگوار ای کاش می‌توانستی با ما سخن بگویی که برای مملکت و سربلندی اسلام چقدر ترکش و گلوله به بدنت اصابت کرد و چرا نباید شرح این افراد و وقایع در کتاب صحیفه الزهرا(س) نباشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، این شهید والا مقام به همراه 20 شهید دارای هویت و 12 شهید گمنام دفاع مقدس به تازگی توسط نیروهای جستجوگر کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف و به میهن اسلامی بازگشته است.

انتهای پیام/72001/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول