اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

89 نیروی آموزش و پرورش اردبیل تبدیل وضعیت نشده‌اند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ‌به جز 89 نیروی قراردادی که هنوز تکلیفشان مشخص نشده بقیه نیروهای آموزش و پرورش استان اردبیل تعیین تکلیف شده‌اند.

89 نیروی آموزش و پرورش اردبیل تبدیل وضعیت نشده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده در نشست با جمعی از معلمان و فرهنگیان برگزیده استان که همزمان با روز معلم در اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: تمام نیروهای آموزش و پرورش اعم از آموزشیاران نهضت سوادآموزی، نیروهای حق‌التدریس و تمام نیروهای شرکتی که تبدیل به کار معین شده بودند، تبدیل وضعیت شده و به استخدام پیمانی در آمدند.

وی تصریح کرد: برای تعیین تکلیف 89 نفر نیروی بلاتکلیف رایزنی‌ها در حال انجام است و وزارت آموزش و پرورش نیز تلاش می‌کند با کسب مجوز لازم و جلب رضایت مجلس و متولیان زمینه تبدیل وضعیت این نیروها در تمام استان‌ها و به ویژه استان اردبیل فراهم آید.

استخدام جدیدی در کار نیست / جذب تنها از طریق دانشگاه فرهنگیان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه هنوز برای استخدام نیروهای جدید دستورالعمل و ابلاغیه‌ای صادر نشده است، خاطر نشان کرد: تمام استخدام‌های آموزش و پرورش به صورت متمرکز و کشوری و عمدتاً از طریق دانشگاه فرهنگیان صورت می‌گیرد و دیگر جذب استانی و منطقه‌ای به ویژه نیروهای حق‌التدریس ممنوع شده است.

محمودزاده با بیان اینکه در سهمیه هزار نفر استخدام جدید دستگاه‌های اجرایی استان آموزش و پرورش سهمی ندارد، اضافه کرد: اگر قرار باشد آزمونی برگزار شده و استخدام نیرو صورت بگیرد که در حوزه فنی و حرفه‌ای نیاز ما بیشتر است قطعاً از طریق آزمون متمرکز و سراسری صورت می‌گیرد.

وی در ادامه سخنان خود با گرامیداشت روز معلم و تلاش و همت فرهنگیان در ایجاد تحول و ارتقای شاخص‌های علمی و پژوهشی کشور بیان کرد: آموزش و پرورش امروز به پایگاه عظیم تحولی تبدیل شده است به طوریکه تمام معلمان و فرهنگیان نیز نقش مرجعیت و همچنین حرکت‌های بی‌بدیل را در عرصه تحولی انجام می‌دهند.

محمودزاده یادآور شد: در سال‌های اخیر تحول خوبی در کشور با محوریت آموزش و پرورش و تغییر اساسی در نظام تعلیم و تربیت صورت گرفته است به طوریکه ابلاغ این اسناد در روزهای گذشته از سوی مقام معظم رهبری برای عملیاتی کردن طرح‌ها و برنامه‌ها در این حوزه تلاش می‌شود تا اهداف و هدف‌گذاری‌ها به سمتی باشد که بتوان برخی نقص‌های گذشته را برطرف کرد.

این مسئول در پایان ادامه داد: حرفه معلمی هنر و شغلی است که خداوند هستی برای ارتقای انسان مرقوم کرده و قطعاً به دور از نگرش ظاهری و کارمندی می‌توان حرفه معلمی را حرفه عشق بازی برای اعتلای انسان در تمام حوزه‌ها اعلام کرد.

انتهای پیام/62006/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول