اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جیرفت:

آموزش و پرورش بخش بلوک و اسماعیلیه مستقل شود

رئیس اداره آموزش و پرورش جیرفت خواستار استقلال آموزش و پرورش بخش بلوک و اسماعیلیه در این شهرستان شد و گفت: این امر می‌تواند با توجه به تعداد زیاد دانش‌آموز و نیروی انسانی و جاده نامناسب منطقه از بروز حوادث جلوگیری کند.

آموزش و پرورش بخش بلوک و اسماعیلیه مستقل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، عبدالمجید سالاری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش در این شهرستان با تبریک هفته معلم اظهار داشت: لازمه کار آموزشی پیگیری سه رکن اساسی فضای فیزیکی، نیروی انسانی و کار و تلاش و برنامه‌ریزی است.

وی با توجه به ایجاد نظام آموزشی جدید در سال جاری افزود: شکل‌گیری و ایجاد این نظام آموزشی در هر بخش نیازمند فضای فیزیکی جداگانه است که با توجه به مشکلات اعتباری موجود امکان تأمین این فضاها وجود ندارد.

سالاری با بیان اینکه ساماندهی املاک اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت در سال جاری در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: این دستگاه‌های اجرایی در نقاط مختلف املاکی دارند که برای گرفتن سند آنان نیازمند همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان هستیم.

وی با اشاره به وجود این املاک در مناطق ساردوئیه، بند سراجی و دوساری ابراز داشت: در تلاش هستیم تا با همکاری مسئولان مربوطه و ساماندهی فضاهای آموزشی این املاک را تبدیل به فضای مناسب کنیم.

سالاری خواستار استقلال آموزش و پرورش بخش بلوک و اسماعیلیه شد و عنوان کرد: به دلیل وجود بیش از 11 هزار دانش‌آموز، تعداد زیادی نیروی انسانی و همچنین جاده نامناسب این بخش، استقلال آن می‌تواند از وقوع حوادث دلخراش جلوگیری به عمل آورد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: سال گذشته بسیاری از سقف‌های مدارس این شهرستان در پی ریزش نزولات آسمانی تخریب و غیرقابل استفاده شد و به دلیل نبود اعتبارات و تجهیزات لازم حتی امکان تهیه چادر و کانکس برای آنها فراهم نبود، اما با همکاری فرهنگیان این مشکل تا حدودی برطرف شد.

سالاری با تجلیل از مقام معلم بیان داشت: باید از این افراد که در راستای سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی به ویژه طرح تحول بنیادین به عنوان نماد عظمت آموزش و پرورش و حکومت اسلامی گام برمی‌دارند به نحوی شایسته و در خور شأن تجلیل کرد.

انتهای پیام/80001/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول