اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

وزیرآموزش و پرورش خبر داد

افزایش اعتبار 150 میلیارد تومانی آموزش و پرورش به 2 هزار میلیارد تومان

وزیر آموزش و پرورش گفت: ساخت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد چراکه هنرستان‌ها زیباترین جلوه کاری در رابطه با اشتغال و مهارت‌های زندگی است.

افزایش اعتبار 150 میلیارد تومانی آموزش و پرورش به 2 هزار میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،حمیدرضا حاجی بابایی در آیین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز با قدردانی از توجه خیرین به امر آموزش و پرورش تاکید کرد: میزان فهم هر مسئول به اندازه شناخت وی از جایگاه تعلیم و تربیت مشخص می‌شود.

وی تصریح کرد: وقتی یک استاندار به جایگاه تعلیم و تربیت اهتمام ویژه‌ای دارد نشان از فهم استاندار در رابطه با پیشرفت و توسعه پایدار است.

وزیر آموزش و پرورش با قدردانی از توجه استاندار بوشهر به امر آموزش و پرورش افزود: مهندس حسنوند عنایت ویژه‌ای به اختصاص اعتبارات به امر ساخت و ساز فضاهای آموزشی و حل مشکلات فرهنگیان دارد که این نشان از فهم و درک وی در خصوص جایگاه تعلیم و تربیت و نقش آن در توسعه همه جانبه است.

حاجی بابایی بر توجه به توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای تاکید کرد و افزود: در طول 32 سال گذشته تلاش کرده‌ایم هنرستان‌ها را رشد دهیم ولی اوج آن در سه سال گذشته بود بطوریکه در این مدت رشد این هنرستان‌ها به 45 درصد رسید.

وی بیان کرد: سیاستگذاری ما این است که روزی در مقطع متوسطه 70 درصد دانش‌آموزان درهنرستان‌ها که زیباترین جلوه کاری در رابطه با اشتغال و مهارت‌های زندگی است تحصیل کنند.

وزیرآموزش و پرورش نقش تربیت در همه امورات زندگی و جامعه را تشریح کرد و گفت: تربیت صحیح نه تنها شخص و خانواده وی را به رشد و کمال می‌رساند بلکه جامعه را به سرمنزل مقصود هدایت می‌کند و می‌توان گفت تربیت بزرگترین سرمایه در جامعه و کشور است.

حاجی بابایی از توجه دولت نهم و دهم به امر آموزش و پرورش قدردانی کرد و افزود: 150 میلیارد تومان اعتبار این وزارتخانه اکنون به 2000 میلیارد تومان رسیده است که نشان از توجه دولت مردان به امر تعلیم و تربیت است.

در جشنواره پانزدهم تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان بوشهر خیرین هشت میلیارد و 500 میلیون ریال برای ساخت 50 مدرسه تعهد کردند.

در این جشنواره از 18 خیر مدرسه‌ساز استان بوشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/66006/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول