اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج پیشوا:

شهید مطهری به مقتضیات زمان آشنایی داشت

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا با اشاره به خدمات شهید مطهری گفت: آگاهی به مقتضیات زمانی و شناسایی نیازهای جامعه از مشخصه‌های اندیشه شهید مطهری است.

شهید مطهری به مقتضیات زمان آشنایی داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام باقر تاجیک در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی ـ سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بزرگداشت آیت‌الله شهید مطهری ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) که به نام روز مادر نام‌گذاری شده است از حضرت فاطمه زهرا (س) به‌عنوان برترین بانوی دو عالم یاد کرد و گفت: همه بانوان باید از اخلاق، روش و منش و سیره علمی حضرت فاطمه زهرا (س) در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی خودشان بهره برداری کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا با اشاره به  تقارن هفته معلم و گرامی‌داشت مقام شهید مرتضی مطهری عنوان کرد: شهید مطهری یک معلم ارزنده و ارزشمند بود که اسوه و الگوی معلمان این سرزمین است.

وی در ادامه خدمات علمی و فرهنگی شهید مطهری را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: شهید مطهری در سنگر تعلیم و تعلم به مقامی دست یافت که امام خمینی (ره) همه آثار وی را بدون استثناء مفید و قابل استفاده دانستند و از آثار ایشان به‌عنوان بهترین آثار در زمینه نشر معارف اهل بیت (ع) یاد کردند.

حجت‌الاسلام تاجیک با بیان اینکه آن چیزی که می‌تواند اهداف انقلاب اسلامی را به سر منزل مقصود برساند و ما را موفق کند ادامه راه و اندیشه‌های شهید مطهری است، گفت: آگاهی شهید مطهری به مقتضیات زمانی و شناسایی نیازهای جامعه از مشخصه‌های اندیشه شهید مطهری است و اگر امروز مبانی دینی به درستی و بدون افراط و تفریط در جامعه گسترش یافته است نتیجه زحمات و تلاش معلمان است.

مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی ـ سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بزرگداشت آیت‌الله شهید مطهری با حضور فرمانده و جانشین سپاه ناحیه پیشوا، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه پیشوا، مسئول بسیج جامعه زنان پایوران، سربازان، فرماندهان حوزه‌های مقاومت و خواهران بسیجی با قرائت زیارت عاشورا در مزار شهداء گمنام شهرستان پیشوا برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول