اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قروه:

شهید مطهری احیاگر هویت اسلام ناب محمدی در قرن حاضر است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قروه گفت: شهید مطهری احیاگر هویت اسلام ناب محمدی در قرن حاضر است.

شهید مطهری احیاگر هویت اسلام ناب محمدی در قرن حاضر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حجت‌الاسلام حسن رستمی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز معلم اظهار کرد: شهید مطهری انسانی نواندیش به معنای واقعی کلمه بود که مفاهیم را براساس اسلام ناب استخراج می‌کرد و به شکل نو در اختیار بشریت قرار می‌داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قروه افزود: بدون شک استاد مطهری جایگاه ویژه‌ای در تاریخ معاصر ایران دارد از آن جهت که با اشراف خاصی که بر شریعت اسلامی و اصول حاکم بر آن داشت توانست ایمان دینی را به گونه‌ای ارائه کند که از هر جهت پاسخگوی معضلات بشر عصر کنونی باشد.

وی اضافه کرد: نقش سازنده شهید مطهری در انقلاب اسلامی امروزه مهم و غیرقابل‌ انکار است.

رستمی با اشاره به برنامه‌های واحد عقیدتی سیاسی سپاه قروه در سال گذشته اظهار کرد: 110 «حلقه ابرار» در قالب نشست‌های صمیمی برای اعضای شوراهای بسیج حوزه‌های مقاومت با محوریت گفتمان‌های فرهنگی، تربیتی و عقیدتی اجرا شد.

وی با اشاره به اجرای طرح تربیت و تعالی برای اقشار مختلف بسیج خاطرنشان کرد: در این راستا آموزش فرماندهان حوزه‌های دانش‌آموزی با 100 درصد تحقق و گردان‌های الزهرا (س) و عاشورا با 150 درصد تحقق به اجرا درآمد.

به گفته رستمی، تربیت و تعالی 81 نفر از سربازان وظیفه نیز به منظور تقویت بنیه فرهنگی و عقیدتی در سال گذشته اجرایی شد.

امام جمعه شهر سریش‌آباد نیز در این مراسم گفت: شهید مطهری از معدود دین‌پژوهان و مصلحان دینی بود که با اشراف اطلاعاتی عمیق نسبت به دین مبین اسلام در برابر گروه‌های مارکسیستی به نقش نهضت روشنگری در جامعه پرداخت و اثرگذار واقع شد.

بیابانی تصریح کرد: اندیشه‌های شهید مطهری کاملاً به‌روز و کارآمد است.

وی با بیان اینکه استاد مطهری به معنای واقعی پرچمدار مبارزه با انحرافات فکری، عقیدتی و سیاسی بود، گفت: این فیلسوف ارزشمند با بینش و بصیرت عمیق نسبت به مسائل مختلف روز به دنبال احیای روح اسلام بود.

امام جمعه سریش‌آباد با یادآوری نقش انقلاب اسلامی در تجدید حیات اسلام در برهه کنونی اظهار کرد: حرکت‌های اسلامی و نهضت‌های اخیر مدیون انقلاب ماست.

بیابانی افزود: دشمنان کوردل که انتخابات را به عنوان فرصتی برای فتنه‌گری خویش تلقی می‌کنند باید بدانند ملت آگاه و با بصیرت ایران اسلامی با شور و نشاط فراوان در انتخابات 24 خرداد‌ماه حاضر شده و با بصیرت کامل خود حماسه سیاسی دیگری را خلق می‌کنند.

وی به ترفندهای شوم دشمنان برای انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: دشمنان به دنبال تخریب چهره انقلاب اسلامی و طرح دوباره پروژه تقلب در انتخابات هستند.

انتهای پیام/79009/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول