اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

پیوند با خدا مطهری را مطهری کرد/در پازل دشمنان بازی نکنیم

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به در پیش بودن حماسه بزرگ انتخابات، بر حضور مردم در این صحنه تاکید کرد و گفت: باید هوشیار باشیم که در پازل دشمنان بازی نکنیم.

پیوند با خدا مطهری را مطهری کرد/در پازل دشمنان بازی نکنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاج‌صادقی ظهر امروز در نشست بصیرتی فرهنگیان بسیجی استان کردستان در باشگاه فرهنگیان سنندج اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی اعتراف کردند که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آنها را رقم خواهد زد و حضور گسترده در صحنه سیاسی انتخابات این امکان را بیشتر مهیا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه یکی از جلوه‌های شکست دشمنان، حضور در صحنه انتخابات است، تصریح کرد: انتخابات اولین و بزرگترین واقعه تاریخی در سال 92 است که هم می‌تواند یک حماسه سیاسی و هم منشا حماسه اقتصادی باشد.

جانشین نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به مسئولان و مدیران ارشد حکومت اسلامی گفت: نباید کارهایی انجام داد که انگیزه مردم از صحنه انتخابات و حضور مردم در این صحنه کم‌رنگ و بی‌انگیزه شود.

حاج‌صادقی از ملت بزرگ ایران به عنوان سلاح‌های هسته‌ای در مقابل تهدیدات نرم دشمنان نام برد و اضافه کرد: وجود 20 میلیون سلاح هسته‌ای در نظام جمهوری اسلامی می‌تواند تهدیدی بزرگ برای جهان غرب و ابرقدرت‌های جهان باشد.

وی بر حماسه‌سازی و حماسی کردن انتخابات رئیس جمهوری در سال‌جاری تاکید کرد و افزود: دادن انگیزه به مردم برای حضور بیشتر در این صحنه سیاسی و انتخاب رئیس جمهوری مردمی، اصلح و شایسته نظام در دهه عدالت و پیشرفت از راه‌های مهم برای حماسی کردن انتخابات امسال است.

تک‌بعدی بودن عامل سقوط انسان است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و شهید مرتضی مطهری، از معلمی به عنوان شغل انبیا و اولیای الهی نام برد و خاطرنشان کرد: معلم و مربی به دلیل داشتن تربیت انسان‌ساز از شریف‌ترین قشر جامعه است که حق خدایی بر گردن ما دارند.

حاج‌صادقی از معلمان و مربیان به عنوان تاثیرگذارترین اقشار جامعه و فرماندهان و افسران ابعاد فرهنگ زندگی انسان‌ها نام برد و تصریح کرد: به گفته شهید مرتضی مطهری بزرگ معلم انقلاب اسلامی یکی از عوامل سقوط انسان، تک‌بعدی بودن است.

وی اضافه کرد: امروز در نظام اسلامی برخی افراد وجود دارند که آنقدر در صحنه سیاسی یا عرفان و یا سایر صحنه‌ها غرق می‌شوند که از دیگر صحنه‌ها باز می‌مانند.

به گفته استاد شجره طیبه صالحین بسیج فرهنگیان کشور، عابد و عالم تنها، مجاهد و عارف به تنهایی انسان کامل نیست، چرا که انسان کامل باید همه ارزش‌های اسلامی را داشته باشد.

وی جامعیت شهید مطهری را یکی از ویِژگی‌های بارز این استاد گرانقدر عنوان کرد و گفت: خودسازی و دیگران را ساختن از ویژگی دیگر شهید مطهری است که باید از آن الگو بگیریم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه منطق قوی و شناخت مخاطب متناسب با نیاز و زمان را از دیگر ویژگی استاد مطهری ذکر کرد و افزود: شناخت موقعیت‌ها و نیازشناسی از رسالت مهم مربیان و معلمان است.

حاج‌صادقی به ویژگی تعادل و دوری از افراط و تفریط شهید مطهری اشاره کرد و گفت: برخی افراد متاسفانه آنقدر تندرو هستند که از ولایت فقیه و نظام اسلامی سرباز می‌زنند و یا آنقدر کند حرکت می‌کنند که از نظام جا می‌مانند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه مطهری را مطهری کرد پیوند وی با خدا و معنویت بود، چرا که او ظرف وجودی خود را از غیر خدا خالی کرد و به معنویات پیوست.

در پایان این مراسم با دادن لوح تقدیر و هدایایی از تعدادی از فرهنگیان نمونه بسیجی قدردانی شد.

انتهای پیام/79005/ب40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول