اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کرمان:

پاسخ‌گویی به ارباب‌رجوع اولویت کارکنان دستگاه قضائی باشد

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: با این مسئله که وقت ارباب رجوع گرفته شود و برنامه‌های مستحبی در وقت اداری انجام گیرد، مخالف هستم، اگر خدمت‌رسانی به مردم خوب و ارزشمند باشد، باید بنده خوبی برای خدا باشیم.

پاسخ‌گویی به ارباب‌رجوع اولویت کارکنان دستگاه قضائی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حجت‌الاسلام علی توکلی در جمع کارکنان اداری و قضائی شهرستان بم اظهار داشت: تحقیق در پرونده‌های دادگستری نکات بسیار ریزی را مشخص می‌کند، چراهای بی‌شماری وجود دارد که پاسخ آنها در پرونده‌ها است.

وی بیان داشت: هیچ‌کس نباید اطمینان داشته باشد که طی سال‌های خدمتش سالم بماند، هر لحظه لغزش و هر لحظه دام‌هایی در کمین انسان است.

توکلی افزود: یک غفلت و بی‌توجهی، معاشرت نابه‌جا موجب ایجاد حاشیه و شایعه اطراف ما می‌شود، اگر اطراف ما حاشیه ایجاد شد، ابتدا از خودمان کنکاش کنیم که چه رفتاری موجب این امر شده است.

وی خاطر نشان کرد: در دنیای امروز صنعت، تکنولوژی و پیشرفت چنان ما را فریفته‌ که هر لحظه به فکر رقابت و مسابقه هستیم و این عامل زمین خوردن ما است.

توکلی با اشاره به اینکه دادگاه خانواده از کلمه طلاق خوشحال نمی‌شود، عنوان کرد: زیرا فرزندان این زوج مشکل‌دار می‌شوند.

وی ابراز داشت: باید از اتفاقات عبرت گرفت و بر امور خود مراقبت کنیم، همواره تذکر می‌دهیم و باز هم از زمین خوردن دیگران ناراحت می‌شویم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ابراز داشت: انسان زرنگ کسی است که پرونده‌های زیر دست خود را به درستی مطالعه کند و از آنها درس عبرت بگیرد.

وی بیان داشت: اگر بخواهیم به مردم خوب خدمت کنیم، باید بنده خوبی برای خداوند باشیم، انسانی که بنده خوبی برای خدا نباشد به یقین رابطه خوبی با مردم ندارد.

توکلی افزود: با این مسئله که وقت ارباب رجوع گرفته شود و برنامه‌های مستحبی در وقت اداری انجام گیرد، مخالف هستم، اگر خدمت‌رسانی به مردم خوب و ارزشمند باشد، باید بنده خوبی برای خدا باشیم.

انتهای پیام/2446/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول