اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بانک ملی شبانکاره خبر داد

پرداخت حقوق یک روز کارکنان بانک ملی شبانکاره برای زلزله‌زدگان

رئیس بانک ملی شبانکاره از پرداخت حقوق یک روز کارکنان بانک ملی شبانکاره برای زلزله‌زدگان خبر داد.

پرداخت حقوق یک روز کارکنان بانک ملی شبانکاره برای زلزله‌زدگان

عبدالرضا خزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شبانکاره با اشاره به وقوع زمین‌لرزه شهرستان دشتی و با تسلیت به بازماندگان این حادثه اظهار داشت: زلزله هفته گذشته در شهرستان دشتی باعث تأثر همه شد و باید با همدلی و همفکری برای امدادرسانی به این عزیزان اهتمام ورزیم.

وی افزود: بلافاصله پس از وقوع این زمین‌لرزه شاهد تلاش مسئولان و مردم برای کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان بودیم و بدون اغراق همه در این عملیات همت کردند.

رئیس بانک ملی شبانکاره خاطر نشان کرد: استاندار بوشهر و سایر مسئولان در تمام روزهای گذشته در منطقه زلزله‌زده استقرار داشتند و تعداد زیادی از مسئولان رده‌ بالای کشوری نیز در این راستا اهتمام داشتند.

خزایی تصریح کرد: برای خوشحال کردن مردم مناطق زلزله‌زده و تسکین آلام و دردهای خانوارهای مصیبت‌دیده همه موظف به انجام وظیفه هستیم و نباید کم‌کاری شود.

وی از پرداخت حقوق یک روز کارکنان بانک ملی شبانکاره برای زلزله‌زدگان خبر داد و گفت: تمام کارکنان و مدیران بانک ملی شبانکاره، حقوق یک روز خود را به زلزله‌زدگان اختصاص دادند تا با این کار در عملیات امدادرسانی مشارکت کنند.

رئیس بانک ملی شبانکاره بیان کرد: بازسازی مناطق زلزله‌زده و ایجاد سرپناه برای آسیب‌دیدگان یک مسئله اساسی و مهم است و مردم و مسئولان باید با کمک‌های خود در این مسیر اهتمام ورزند.

انتهای پیام/2452/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول