اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ورزش و جوانان خبر داد

‌موافقت رئیس جمهور با افزایش 35 درصدی حقوق ‌کارکنان وزارت ورزش و جوانان‌

وزیر ورزش و جوانان گفت: ‌‌افزایش 35 درصدی حقوق و مزایای کارکنان وزارت ورزش و جوانان در تمام‌ کشور مورد موافقت رئیس جمهور قرار گرفت.‌

‌موافقت رئیس جمهور با افزایش 35 درصدی حقوق ‌کارکنان وزارت ورزش و جوانان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، محمد عباسی در ارتباط تلفنی که به صورت همزمان با ادارات کل ورزش و جوانان پنج استان و کارکنان آنها درباره مطرح شدن پیشنهاد افزایش 35 درصدی حقوق کارکنان زیر مجموعه این وزارتخانه برقرار شد، گفت: از ابتدای تشکیل وزارت ورزش و جوانان مهم‌ترین موضوع پیشبرد برنامه‌های راهبردی وزارتخانه بود.

وی ادامه داد: برای پیشبرد این برنامه چندین نکته اساسی همچون ایجاد زیرساخت‌ها، علمی، فرهنگی و همگانی کردن ورزش و تعالی استعدادهای جوانان کشور مورد نظر قرار گرفت و یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها توجه به منابع انسانی بود.

عباسی با اشاره به پایین بودن حقوق و مزایای کارکنان زیر مجموعه این وزارتخانه نسبت به دیگر سازمان‌ها، عنوان کرد: بر‌اساس برنامه راهبردی، تلاش‌ها و اقدامات زیادی انجام گرفت که خوشبختانه با موافقت رئیس جمهور پیشنهاد افزایش 35 درصدی حقوق و مزایای کارکنان وزارت ورزش و جوانان در تمامی کشور مطرح شد که به شکرانه آن باید این حوزه تلاش ویژه‌ای برای خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشد.

سیدعلی‌اکبر هاشمی‌جواهری، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی نیز در این ارتباط تلفنی با اشاره به تاثیر به سزایی که کارکنان حوزه ورزش و جوانان کشور در نشاط جامعه دارند، گفت: بسیاری از این زحمتکشان از امکانات لازم محروم هستند.

هاشمی‌جواهری پایین بودن حقوق و مزایای کارکنان حوزه ورزش و جوانان را ظلمی تاریخی عنوان کرد و افزود: با پیگیری‌های بسیار خوب وزارت ورزش و جوانان، موضوع افزایش حقوق و مزایا می‌تواند شروع خوبی برای کارهای بزرگ‌تر باشد.

انتهای پیام/70004/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول