اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ایلام در مجلس:

فوق‌العاده بدی آب و هوا برای کارکنان دولت در ایلام لحاظ شد

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، شیروان چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: فوق‌العاده بدی آب و هوا برای کارکنان دولت در ایلام لحاظ شد.

فوق‌العاده بدی آب و هوا برای کارکنان دولت در ایلام لحاظ شد

احمد شوهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با تلاش‌ و رایزنی‌های انجام شده با مسئولان امر در دولت این مهم به عنوان اولویت کاری پیگیری شد.

وی ادامه داد: طی ماه‌های گذشته نشست و دیدارهای متعددی با مسئولان امر از جمله معاون رئیس‌جمهور، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، معاونت برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور و ... برگزار شد و این موضوع مهم به سمع آنان رسید.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، شیروان چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از مطالبات و درخواست‌های کارکنان دولت در ایلام دریافت فوق‌العاده بدی آب و هوا بود که به سمع مسئولان امر رسید که خوشبختانه با تلاش‌ها و رایزنی‌ها این مهم مصوب شد.

شوهانی تصریح کرد: قرار است افزون بر این، طرحی به صورت قانون در مجلس مصوب شود و این طرح با عنوان استان‌های درگیر با پدیده ریزگرد‌ها مدنظر بوده و استان ایلام نیز در این قانون و برنامه‌های دولت گنجانده شده است.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، شیروان چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام تلاش خود را صرف احقاق حقوق از دست رفته مردم استان ایلام کرده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم.

وی ادامه داد: مردم استان ایلام لایق خدمات بیشتری بوده و من به عنوان خدمتگذار و نوکر مردم به سهم خود همه توان خود را در راه خدمت به این مردمان به کار گرفته‌ام.

انتهای پیام/2246/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول