اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی:

تعدد کاندیداهای اصولگرا موجب شکسته شدن آراء می‌شود

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: تعدد کاندیداهای اصولگرا برای این جریان مفید نیست و منجربه شکسته شدن آراء می‌شود و مانع از انتخاب رئیس جمهوری با حداکثر آراء خواهد شد.

تعدد کاندیداهای اصولگرا موجب شکسته شدن آراء می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک نادر مقدسی در نشست هفتگی این حزب در اراک با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن، روز کارگر و روز معلم با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند؛ کاندیداها در محاسبات خود دچار اشتباه نشوند، اظهار داشت: کسانی که برای انتخابات ریاست ‌جمهوری نامزد می‌شوند باید این مسئله را مد نظر داشته باشند که آیا می‌توانند این مسئولیت سنگین و خطیر را به انجام برسانند. اینکه هر روز از هر گوشه‌ای کسی اعلام کاندیداتوری کند، در شأن ملت و مقام ریاست ‌جمهوری نیست.

وی تصریح کرد: این انتخابات هم به کوری چشم دشمنان خارجی و داخلی با حضور گسترده مردم با یک رقابت جدی و فضایی که مردم بتوانند تصمیم صحیح بگیرند برگزار خواهد شد و به امید خداوند و توسل به ائمه، شخصی این مسئولیت را بر عهده بگیرد که بتواند یار و یاور مردم، انقلاب اسلامی، رهبری، جمهوری اسلامی و مسلمین باشد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی در ادامه با اشاره به جایگاه و مقام زن افزود: زنان، کارگران و معلمان از نجیب‌ترین و پاک‌ترین اقشار جامعه ما هستند و نقش موثری در پیروزی انقلاب و اعتلای آن داشته‌اند.

مقدسی در ادامه آگاهی و هوشیاری علمای جهان اسلام در قبال مسائل جاری جهان را امری حیاتی و ضروری دانست و بیان کرد: مقام معظم رهبری در کنفرانس علمای اسلام و بیداری اسلامی به خوبی پرده از اهداف پلید دشمنان در منطقه و جهان اسلام برداشتند و اهداف تجاوزکارانه آنها را تشریح کردند.

وی افزود: با توجه به جایگاه مهم علمای اسلامی لازم است آنان در قبال مسائل منطقه‌ای و جهانی با جدیت بیشتری وارد عمل شوند و به نقش تاریخی خود عمل کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی با تاکید بر اینکه خاورمیانه و جهان اسلام به لحاظ تاریخی و فرهنگی در موقعیت خاصی قرار گرفته است، تصریح کرد: در چنین برهه‌ای ترسیم مختصاتی که جهان اسلام در آن قرار دارد و نقشه راهی که بر اساس آن بتوان به حرکت رو به جلوی ملت‌های مسلمان ادامه داد، یک الزام محسوب می‌شود.

وی گفت: قطعا سخنان جامع و راه‌گشای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجلاس جهانی علمای امت و بیداری اسلامی تامین کننده و برطرف کننده این دو الزام است.

انتهای پیام/87001/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول