اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز مشاوره زندگی عاقلانه عنوان کرد

برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های ده‌گانه زندگی موفق در قم

مدیر مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی زندگی عاقلانه، از برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های ده‌گانه زندگی موفق در قم خبر داد.

برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های ده‌گانه زندگی موفق در قم

سید کمال‌الدین طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم گفت: خدمات موسسه و مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی زندگی عاقلانه، در راستای ارتقاء سطح سلامت روان و کاهش آسیب‌های اجتماعی و روان شناختی در قالب سه محور آموزش، پژوهش و مشاوره و روان درمانی بنا نهاده شده است.

مدیر مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی زندگی عاقلانه، اظهار داشت: در زمینه مشاوره در این مرکز خدماتی از قبیل مشاوره فردی و گروهی در زمینه ازدواج و انتخاب صحیح همسر، مشاوره خانواده و تعارضات زناشویی، تربیت کودک و اختلالات کودکان و نوجوانان، خدمات روان درمانی در زمینه اضطراب، افسردگی، وسواس، اعتماد به نفس، اختلالات شخصیتی، مشاوره شغلی و تحصیلی، برنامه‌ریزی درسی، انتخاب رشته دانشگاهی و استعدادیابی کودکان و نوجوانان ارائه می‌شود.

وی بیان داشت: خدمات روان‌شناختی این مرکز با حضور اساتید روان‌شناس و مشاوران مجرب و متخصص در قالب جلسات 45 دقیقه‌ای و در یک فضای امن و آرام و پذیرش‌گرانه انجام می‌شود.

طباطبایی با بیان اینکه در این مرکز کارگاه آموزشی مهارت‌های ده‌گانه زندگی موفق برگزار می‌شود، بیان داشت: در این مرکز همچنین دوره‌های آموزشی از قبیل انتخاب صحیح همسر (پیش از ازدواج)، همسرداری (پس از ازدواج)، فرزند پروری، ارتباط با نوجوان، فن بیان و زبان بدن، اعتماد به نفس و... برگزار می‌شود.

وی افزود: در زمینه آموزش‌های تخصصی ویژه روان‌شناسان و مشاوران نیز کارگاه‌های آموزشی از قبیل آموزش درمان رفتاری شناختی، کارگاه درمان ذهن آگاهی، آزمون‌های سه‌گانه هوش و کسلر و اختلالات یادگیری در دستور کار قرار دارد.

مدیر مرکز مشاوره زندگی عاقلانه ادامه داد: در زمینه پژوهش نیز این مرکز تحقیقات مختلفی را با موضوعات مرتبط اجتماعی و روان شناختی با حمایت سازمان‌ها و نهاد‌ها اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته هزار نفر در بیش از 50 دوره آموزشی در این مرکز شرکت کردند و 20 هزار نفر ساعت کارگاه آموزشی برگزار شد، ابراز داشت: تقویت و تداوم دوره‌های آموزشی برگزار شده، برگزاری همایش‌های روان‌شناختی و کارگاه‌های آموزشی با همکاری سازمان‌های تخصصی از برنامه‌های آتی مرکز است.

طباطبایی با اشاره به اینکه مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی زندگی عاقلانه با بهره گیری از رویکرد‌های علمی و نوین و روش‌ها و تکنیک‌های کاربردی درمانی مسیری هموار و امن را در اختیار مراجعین مرکز قرار می‌دهد، گفت: در این راستا مشاوران، روان‌شناسان و مدرسان متخصص و کارآزموده کشور و قم همیار مراجعان به این مرکز هستند.

وی تصریح کرد: برنامه‌های ویژه تابستان مرکز نیز به زودی در سایت مرکز به آدرس www.zapsy.ir قرار داده می‌شود و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت نسبت به فعالیت‌های مرکز اطلاعات لازم را کسب کنند.

انتهای پیام/2258/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول