اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه خواهران بوشهر:

هیچ سبک زندگی کاملتر از زندگی حضرت زهرا(س) نیست

استاد حوزه علمیه خواهران بوشهر گفت: برای ما مسلمانان هیچ سبکی برای زندگی، کاملتر از سبک زندگی حضرت زهرا(س) نیست.

هیچ سبک زندگی کاملتر از زندگی حضرت زهرا(س) نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فاطمه یوسفی صبح امروز در مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه امام صادق(ع) گفت: سبک زندگی مهدوی، سبک زندگی فاطمی در همه ابعاد است.

استاد حوزه علمیه خواهران بوشهر در این آیین که به همت حوزه مقاومت بسیج کوثر سپاه شهرستان بوشهر برگزار شد، گفت: حضرت فاطمه(س) گوهری در عرش الهی بود که خداوند او را به شکل یک انسان تنزل داد و به عالم خاک آورد.

وی از این بانوی مکرم اسلام به عنوان خیر کثیر و نور الهی نام برد و تصریح کرد: هر کسی که سیره ایشان را در زندگی خود داشته باشد، دنیا، برزخ و قیامت را خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه دنیای امروز به دنبال ساماندهی سبک زندگی برای انسانهاست که انتهای آن چیزی جز تجمل گرایی و ابتذال نیست، افزود: برای ما مسلمانان هیچ سبکی برای زندگی، کاملتر از سبک زندگی حضرت زهرا(س) نیست.

این استاد حوزه با بیان اینکه امروز تنها سالروز تولد فاطمه(س) نیست بلکه تولد انسانیت است، گفت: اگر این روز بزرگ به تکامل برسد، سبک زندگی ما سبک زندگی فاطمی خواهد بود.

وی به سبک‌های زندگی حضرت زهرا(س) در ازدواج و انتخاب همسر، تربیت فرزند، همسرداری و حضور در مسائل سیاسی و اجتماعی جامعه اشاره کرد و گفت: شناخت معرفت، بصیرت و سیاست دخت نبی‌ مکرم اسلام برای همگان ضروری است.

اجرای مولودی خوانی و تجلیل از فرماندهان نمونه پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران سپاه شهرستان بوشهر از برنامه‌های جانبی این مراسم بود.

انتهای پیام/66006/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول