اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی کادر فنی تیم ملی تکواندوی نوجوانان

تکواندوکار قزوینی به مرحله چهارم اردوی تیم ملی دعوت شد

کادر فنی تیم ملی تکواندوی نوجوانان کشورمان، محمد اصلانی تکواندوکار شایسته قزوینی را به مرحله چهارم اردوی تیم ملی فرا خواند.

تکواندوکار قزوینی به مرحله چهارم اردوی تیم ملی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، بر این اساس اصلانی به همراه دیگر ملی‌پوشان کشورمان اردوی تدارکاتی خود را زیر نظر مربیان تیم ملی از امروز تا بیست و سوم اردیبهشت ماه در هرمزگان برگزار می‌کند.

چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تکواندوی نوجوانان کشورمان در حالی از امروز با حضور 14 هوگو پوش برگزار می‌شود که پیش از این اصلانی در مراحل قبلی تیم تکواندوی کشورمان حضور داشته و توانسته است عملکرد درخشانی را از خود بر جای بگذارد.

اصلانی که ماه گذشته در رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی موفق شد با شکست رقیبان خود به عضویت ثابت تیم تکواندوی نوجوانان کشورمان درآید، روز گذشته در سومین مرحله اردوی تیم ملی نیز مقتدرانه حضور داشت و توانست کادر فنی تیم ملی را از خود راضی نگه دارد.

این تکواندوکار شایسته قزوینی که قرار است 31 خرداد ماه در مسابقات قهرمانی تکواندوی نوجوانان آسیا در جاکارتای اندونزی تیم ملی کشورمان را در وزن نخست همراهی کند، باید از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرد و اثبات کند که شایستگی پوشیدن هوگوی تیم ملی را داشته است.

گرچه حضور اصلانی در تیم ملی تکواندوی نوجوانان کشورمان و شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا به خودی خود یک افتخار بزرگ برای این ورزشکار ارزنده قزوینی و ورزش تکواندوی استان است.

سیدعباس صادقی، هادی تیران، فرشاد خرسندی، فرزان عاشورزاده، جواد امیری، ابوالفضل یعقوبی، عارف حق‌نیاز، پوریا افشار، رامین حسینقلی‌زاده، دانیال صالحی، علیرضا ریحانی، سعید رجبی و محمدرضا اینالو دیگر تکواندوکاران کشورمان هستند که اصلانی را در مرحله چهارم اردوی تیم ملی تکواندوی نوجوانان کشورمان همراهی می‌کنند.

تمرینات تیم تکواندوی نوجوانان کشورمان از امروز در سالن باشگاه نیروی دریایی سپاه و خانه تکواندوی استان هرمزگان زیر نظر حمیدرضا زوار سرمربی تیم ملی تکواندو، وحید عبداللهی و یوسف حاجی‌پور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول