اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

3 کشتی‌گیر قزوینی عازم رقابت‌های انتخابی تیم ملی شدند

با دعوت کادر فنی تیم ملی سه کشتی‌گیر قزوینی به مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی جوانان کشورمان دعوت شدند.

3 کشتی‌گیر قزوینی عازم رقابت‌های انتخابی تیم ملی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، بنابراین دعوت، مهرداد خمسه و علی دهباشی کشتی‌گیران اوزان 50 و 120 کیلوگرم فرنگی‌کار استان قزوین به همراه پوریا طاهرخانی کشتی‌گیر آزادکار وزن 74 کیلوگرم تاکستانی برای حضور در رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان راهی شهرکرد شدند.

حضور سه کشتی‌گیر قزوینی در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی جوانان کشورمان نشان از آن دارد که روزهای خوبی در انتظار کشتی استان قزوین است.

خمسه، دهباشی و طاهرخانی از جمله کشتی‌گیرانی هستند که در جریان رقابت‌های کشتی قهرمانی آزاد و فرنگی جوانان کشور موفق شدند عناوین نایب قهرمانی و سومی را به دست آورند تا بتوانند جواز شرکت در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی را که فردا با حضور بیش از 160 کشتی‌گیر در شهرکرد برگزار می‌شود را کسب کنند.

کشتی‌گیران جوان قزوینی فردا در حالی برای پوشیدن پیراهن تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی جوانان کشورمان روی تشک حاضر خواهند شد که بدون شک نفرات برتر مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی به طور مستقیم جواز حضور در رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جوانان آسیا و جهان را کسب خواهند کرد.

هفته گذشته هم فرنگی‌کاران نوجوان استان قزوین با ترکیب هفت ورزشکار در رقابت‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان فرنگی کشورمان حاضر شدند که در پایان تنها حسن توانگر موفق شد عنوان سومی را از آن خود کند و راهی مرحله بعدی اردوی تیم ملی نوجوانان فرنگی کشورمان شود.

بدون شک حضور کشتی‌گیران نوجوان و جوان قزوینی در جریان رقابت‌های انتخابی تیم ملی می‌تواند انگیزه بیشتری را برای ورزش دوستان این رشته ورزشی فراهم کند، و به طور حتم اگر مسئولان هیئت کشتی استان برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری خود را روی ورزش کشتی بیشتر کنند، در آینده‌ای نزدیک می‌توان شاهد استعدادهای برتری در این ورزش پهلوانی در سطح استان قزوین بود.

برگزاری و میزبانی هفتاد و سومین دوره مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در قزوین نشان داد که استان قزوین این ظرفیت را دارد تا به سال‌های اوج خود بازگردد.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول