اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان

صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی گرمسار افتتاح شد

با حضور عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی کشور و نماینده مردم شهرستان‏های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان گرمسار افتتاح شد.

صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی گرمسار افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، با برگزاری مراسمی، صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان گرمسار افتتاح و پرداخت تسهیلات ارزان و آسان به بهره‏برداران عضو این صندوق آغاز شد.

این مراسم با حضور مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی کشور، نماینده مردم شهرستان‏های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان برگزار شد.

در این مراسم با حضور مسئولان، دفتر کار صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان گرمسار افتتاح و تعداد چهار فقره چک به عنوان نخستین پرداخت تسهیلات صندوق، به بهره‏برداران تحویل داده شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در مراسم افتتاح این صندوق گفت: با افتتاح صندوق‏های شهرستانی بخشی از مشکلات بهره‏برداران برای تأمین نقدینگی ارزان و با دسترسی آسان رفع خواهد شد.

سیدمجید موسوی درباره اعتبارات طرح توسعه بخش کشاورزی و اثرات آن گفت: این تسهیلات ارزان در سال گذشته عامل تحرک و فعال‏سازی واحدهای نیمه‏تعطیل و راکد بخش کشاورزی شد.

وی ادامه داد: همچنین از محل مصوبات کارگروه توسعه بخش کشاورزی در سفر چهارم هیئت دولت به استان سمنان دو هزار و 500 میلیارد ریال دیگر با نرخ سود هفت و 13 درصد به این استان اختصاص یافت که با شناسایی متقاضیان واجد شرایط و بر اساس اولویت پرداخت خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: سرمایه صندوق‏های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان حدود 240 میلیارد ریال است که جوابگوی همه بخش نیست و پیگیر افزایش سرمایه و زیرپوشش قرار گرفتن بیشتر بهره‏برداران هستیم.

موسوی ضمن تأکید به نظارت دقیق بر روند کار صندوق‏ها و برگشت به موقع تسهیلات دریافتی افزود: عملکرد مطلوب صندوق‏ها عامل مهمی برای معرفی و شناسایی این صندوق‏ها هستند.

انتهای پیام/74004/م/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول