اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی:

سرمایه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی 88 میلیارد ریال شد

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی سرمایه این صندوق تا پایان مهر‌ماه سال گذشته را 88 میلیارد و 404 میلیون و 40 هزار ریال اعلام کرد.

سرمایه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی 88 میلیارد ریال شد

محمدرضا خالقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: سرمایه صندوق در سال 85 و در زمان تاسیس 10 میلیارد و 458 میلیون ریال بوده که طی چهار مرحله افزایش به بیش از 88 میلیارد ریال رسیده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد سهامداران صندوق نیز 125 تشکل است.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی ادامه داد: بیشترین سرمایه‌گذاری در زیر بخش دام و طیور، زراعت و باغبانی و کم‌ترین سرمایه‌گذاری مربوط به زیر بخش عشایری و زنبور عسل است.

خالقی از اعطای اعتبارات کشاورزی حفاظتی به مبلغ 3 میلیارد و 400 میلیون ریال به منظور اجرا در 15 هزار و 470 هکتار از اراضی استان در قالب دو طرح خرید ادوات الگویی و طرح توسعه طی سال گذشته به متقاضیان خبر داد.

وی  ادامه داد: همچنین در سال گذشته این صندوق 6 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات به منظور خرید 67 دستگاه ادوات الگویی و خاک‌ورز پرداخت کرده است.

خالقی گفت: اعطای یارانه بهینه‌سازی مصرف سوخت واحدهای مرغداری به مبلغ هفت میلیارد ریال و یارانه بهینه‌سازی مصرف سوخت واحدهای گاوداری شیری به مبلغ یک میلیارد و دو میلیون ریال از دیگر اقدامات این صندوق طی سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/87003/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول