اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

عملکرد صندوق بیمه محصولات کشاورزی رضایت‌بخش نیست

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: عملکرد صندوق بیمه محصولات کشاورزی رضایت‌بخش نیست.

عملکرد صندوق بیمه محصولات کشاورزی رضایت‌بخش نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد‏رضا نهاوندی‏پور ظهر امروز در نخستین جلسه کارگروه امور اقتصادی استان اظهار کرد: برای توسعه کشاورزی زنجان باید توجه جدی به خسارات وارده به کشاورزان داشت.

وی به اهداف کمیته آب، کشاورزی و منابع طبیعی اشاره کرد و افزود: این کمیته یکی از مهم‏ترین کمیته‏های کارگروه امور اقتصادی در استان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان با اشاره به اهداف مهم این کمیته در کارگروه اقتصادی استان، خاطرنشان کرد: در مجموع 6 هدف عمده در کمیته آب، کشاورزی و منابع طبیعی در نظر گرفته شده است.

وی توجه به اهداف کمی را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: در سال‌جاری برای توسعه اقتصادی استان در بخش کشاورزی توجه به موضوعات کیفی در دستور کار قرار دارد.

نهاوندی‏پور به تعهدات و پیشرفت‏های استان زنجان در بخش‏های مختلف کشاورزی اشاره کرد و گفت: در برخی از شاخص‏ها توسعه مناسبی صورت گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان به آبیاری تحت فشار در مزارع کشاورزی استان اشاره کرد و افزود: در آبیاری تحت فشار 66 درصد تعهدات زنجان محقق شده است.

وی با بیان اینکه هدف‌گذاری 10 هزار هکتاری در آبیاری تحت فشار صورت گرفته بود، خاطر‌نشان کرد: به دلیل برخی مشکلات مالی در تحقق 100 درصدی موفق عمل نکردیم.

نهاوندی‏پور به موضوع اشتغال خانگی در بخش کشاورزی اشاره کرد و یادآور شد: تحقق اشتغال‌زایی برای هزار نفر در سال گذشته پیش‏بینی شده بود.

*تحقق 42 درصدی اشتغال خانگی در بخش کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از تحقق 42 درصدی اشتغال خانگی در بخش کشاورزی خبر داد.

وی وجود مشکلات مالی در تحقق اهداف پیش‌بینی شده را مهم دانست و ادامه داد: تامین منابع مالی در بخش‏های مختلف کشاورزی در برخی مواقع با مشکل مواجه بوده است.

نهاوندی‏پور توسعه کشاورزی را مهم برشمرد و اضافه کرد: برای توسعه اقتصادی استان نیازمند توجه بیشتر به بخش کشاورزی استان هستیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان بخش کشاورزی استان را دارای ظرفیت‏های بزرگ برای توسعه اقتصادی دانست و تاکید کرد: با توسعه بخش‏های مختلف کشاورزی می‏توان افق وسیعی در اقتصاد استان و کشور مشاهده کرد.

وی عملکرد بخش کشاورزی استان در سال گذشته را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: در سال گذشته عملکرد مناسبی در توسعه شاخص‏های کشاورزی شاهد بودیم.

نهاوندی‏پور استفاده حداکثری از ظرفیت‏های بخش کشاورزی را خواستار شد و گفت: در سال‌جاری از همه ظرفیت‏های موجود استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/73002/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول