اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا:

کارگران عاشورایی در برابر تحریم‌های استکبار جهانی ایستادند

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا گفت: کارگران عاشورایی در برابر تحریم‌های استکبار جهانی ایستادند.

کارگران عاشورایی در برابر تحریم‌های استکبار جهانی ایستادند

رضا رضوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: از بسیج تعاریف مختلفی شده اما می‌شود گفت که بسیج یعنی خود باوری، بسیج یعنی فداکاری کردن در راه دین و در راه قرآن.

وی افزود: اگر بسیجیان عزیز ما در دوران دفع مقدس توانستند ابهت دنیای کفر را بشکنند، اگر توانستند با عملیات‌های خیبر و بدر حماسه‌های بزرگی بیافرینند، امروز هم کارگران عزیز ما با عشق و دلدادگی به ولایت با تبعیت از راه و مرام امام و شهدای عزیز افتخارات بزرگی را آفریدند که برای همیشه تاریخ این میهن عزیزمان سند افتخار کارگران و همه ملت ایران است.

رضوانی تصریح کرد: کارگران عزیز ما در دوران دفاع مقدس توانستند که در گردان‌های رزمی حضور پیدا کنند، توانستند در دوران دفاع مقدس ما نقش‌آفرینی کنند امروز هم این کارگران عزیز ما این بسیجیان دلاور ما این عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در عرصه کار و تولید و صنعت افتخارآفرینی می‌کنند.

نقش بسیج در کارخانجات و مجموعه‌های تولیدی استان آذربایجان‌شرقی

وی تصریح کرد: در استان آذربایجان‌شرقی در اکثر کارخانجات پایگاه‌های مقاومت تشکیل شده است که بسیجیان ما با حضور در این پایگاه‌های مقاومت علاوه براینکه ماموریت‌های بسیج را انجام می‌دهند، در تقویت بنیه‌های دینی، باورها و اعتقادات دینی نیز کارهای بزرگی را انجام داده‌اند.

رضوانی گفت: امروز افتخار ما این است که پایگاه‌های مقاومت در کارخانجات و بسیجیان در عرصه تولید و صنعت به عنوان اتاق فکر ایفای نقش می‌کنند.

وی افزود: امروز حلقه‌های صالحین به عنوان سیستم بهبود باعث رشد وشکوفایی در عرصه تولید شده است  که نتیجه آن ابتکار، خلاقیت است و منجر به افزایش تولید، بالا رفتن راندمان تولید همچنین کیفیت در کارخانجات شده است.

رضوانی تصریح کرد: امروز بسیجیان عزیز ما کارهای خیلی بزرگی را انجام می‌دهند همه کارگران عملاً با تلاش و کوشش لبیک یا حسین می‌گویند، لبیک یا فاطمه الزهرا می‌گویند و همیشه گوش به فرمان مقام عظمای ولایت هستند.

وی تاکید کرد: بسیج کارگری در استان آذربایجان‌شرقی این افتخار را دارد که اکثر کارگران و کارفرمایان عضو بسیج هستند، در کارها و برنامه‌های بسیج حضور دارند و کارهای تاثیرگذاری را در عرصه تولید انجام می‌دهند.

شباهت رزمندگان دفاع مقدس با رزمندگان جبهه اقتصادی

رضوانی تصریح کرد: کارگران بسیجی استان آذربایجان‌شرقی همچون رزمندگان این استان در دوران دفاع مقدس که عاشورایی در برابر دشمنان اسلام و قرآن ایستاده‌اند، امروز هم عاشورایی در برابر تحریم‌های استکبار جهانی ایستادند.

وی گفت: امروز پیام کارگران عزیز ما این است که ما برای همیشه گوش به فرمان رهبر و امام خویش بوده و آماده تقدیم جان به فرمان امام و فرمان مولای خودمان حضرت امام خامنه‌ای هستیم.

حلقه‌های صالحین 

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا در زمینه حلقه‌های صالحین نیز تصریح کرد: حلقه‌های صالحین در روزهای آغازین سال گذشته در سازمان بسیج کارگری استان آذربایجان‌شرقی و در تمام کارخانجات با حضور کارگران بسیجی تشکیل یافته است.

وی گفت: کارگران علاوه بر حضور در مباحث بصیرتی، شور و شعور دینی، پاسخ به شبهات و قرائت قرآن، با سیره شهدای عزیز، وصایای امام راحل(رض)همچنین فرمایشات مقام عظمای ولایت نیز آشنا می‌شوند.

رضوانی تصریح کرد: در کنار این امر کارهایی انجام می‌گیرد که نتیجه آن حضور بسیجیان عزیز به عنوان اتاق فکر در این حلقه‌های صالحین است.

وی افزود: در خیلی از کارخانجات ما نتیجه این حلقه‌های صالحین این شده است که منجر به افزایش تولید شد و خلاقیت و ابتکار در محیط‌های کارگری را رقم زد.

رضوانی تصریح کرد: اکثر کارگران بسیجی ما که در این حلقه‌ها سازمان یافته‌اند با قرائت قرآن کارهایشان را هر روز آغاز می‌کنند، دنبال کارهایی هستند که نه تنها اینکه می‌خواهند در عرصه تولید نقش ایفا کنند، صاحب ابتکار و خلاقیت هم شده‌اند.

وی، پاسخ به شبهات دینی همچنین افزایش بصیرت را یکی از ثمره‌های بسیار ارزشمند این حلقه‌های صالحین در استان آذربایجان‌شرقی دانست و گفت: می‌توان گفت حلقه‌های صالحین در همه کارخانجات استان آذربایجان‌شرقی توانسته‌اند در تمام کارخانجات تحول اساسی ایجاد کنند.

رضوانی افزود: با بصیرتی که این عزیزان دارند همواره در عرصه خلاقیت، نوآوری و ابتکار نقش‌آفرینی کرده‌اند. 

انتهای پیام/60001/ق40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول