اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر نیرو:

صنعت برق در شرایط تحریم بهترین وضعیت را دارد

معاون وزیر نیرو گفت: صنعت برق در شرایط تحریم بهترین وضعیت را دارد و بیشتر قطعات ساخت داخل است و بسیاری از وسایل با دانش دانشمندان ایرانی ساخته می‌شود.

صنعت برق در شرایط تحریم بهترین وضعیت را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد بهزاد در هجدهمین کنفرانس شبکه‌های توزیع نیروی برق ایران که ظهر امروز در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، گفت: در زمینه صنعت برق ارتقاء پیدا کرده‌ایم و پوشش شبکه‌های ما افزایش بسیاری داشته است.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط تحریم‌ها بهترین وضعیت در صنعت برق وجود دارد، ادامه داد: صنعت برق در شرایط تحریم بهترین وضعیت را دارد و بیشتر قطعات ساخت داخل است و بسیاری از وسایل با دانش دانشمندان ایرانی ساخته می‌شود.

معاون وزیر نیرو تاکید کرد: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی بزرگ‌ترین حماسه را در صنعت برق خواهیم آفرید و آن حضور در انتخابات است که بسیار اهمیت دارد.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به اینکه برگزاری این کنفرانس در صنعت برق تاثیرگذار است، خاطر نشان کرد: ارائه چندین مقاله و چهار کتاب از سال 91، ساخت نرم‌افزار و تجهیزات مختلف از جمله اقدامات انجام شده در این راستا است.

 به گفته همایون حائری، صنعت برق ایران با برخورداری از نیروی متعهد در دنیا کم‌نظیر است.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار کرمانشاه، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید مطهری گفت: در زمانی‌که ادیسون برق را اختراع کرد و به انرژی مغناطیسی در وجود آن پی برد، ظاهرگرایان ادعا می‌کردند که آن‌چه دیده می‌شود قابل قبول است و زمانی که امواج رادیویی توسط هرتز پیدا شد تلنگری برای جامعه بشری به وجود آمد.

جلال منکرسی ادامه داد: انتخابات بر اساس انتخاب مردم است و امت اسلامی باید امت واحد باشند و خداوند دستوری برای ما تعیین فرمود و مسلمانان با انجام دستورات خداوند، قدرت خود را نشان می‌دهند. 

انتهای پیام/2700/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول