اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر اقتصاد در شبستر:

مردم ایران در برابر تحریم‌ها و تهدیدها آبدیده شده‌اند

وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه مردم ایران در برابر تحریم‌ها و تهدیدها آبدیده شده‌اند، گفت: جمهوری اسلامی ایران با توجه به منابع و ظرفیت‌های خود با اثرات این تحریم‌ها مقابله می‌کند.

مردم ایران در برابر تحریم‌ها و تهدیدها آبدیده شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، سیدشمس‌الدین حسینی صبح امروز در جمع مدیران شهرستان شبستر اظهار کرد: مقام معظم رهبری که ستون و عمود خیمه تمام حرکت‌ها و از فرزندان این منطقه است با نقطه‌سنجی در قبال مسائل بین‌المللی و منطقه‌ای، با تحلیل درست اوضاع رو به رشد کشور و با رهنمودهای خود سبب شده‌اند تا مردم و ملت ایران در برابر تهدیدها و تحریم‌ها سربلند بیرون آمده و آبدیده شوند.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن مرور تاریخ 35 ساله انقلاب و کشور گفت: با وجود تحمیل جنگ، تحریم، ترور و تهاجم فرهنگی امروز دشمنان از تمام توطئه‌های خود سرخورده شده‌اند و به اقرار دشمنان قسم خورده ملت، ایران در سال 2011 و 2012 به بالاترین میزان توسعه انسانی دست یافت که این امر ناشی از اعتقاد راسخ ملت به این نظام و پایبندی به ارزش‌های والای امام و انقلاب است.

نماینده دولت، با اشاره به مشکلات و چالش‌های این منطقه، کمبود آب، راه و عمران را از مهمترین نیازها و مشکلات مردم این منطقه اعلام کرد.

انتهای پیام/60007/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول