اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بهار:

دشمنان منتظر نتیجه تحریم‌ها هستند / حضور حماسی دشمن را ناامید می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: در انتخابات امسال دشمنان منتظر نتیجه تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی خود هستند و حضور حداکثری مردم در انتخابات سال جاری مصداق حماسه سیاسی است.

دشمنان منتظر نتیجه تحریم‌ها هستند / حضور حماسی دشمن را ناامید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حسن برزگر صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید شهبازی روستای حسن‌قشلاق با اشاره به روند انتخابات در 34 سال اخیر در کشور اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با برگزاری 34 انتخابات ثابت کرده دموکراسی به معنای واقعی آن در این کشور محقق شده است.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات امسال افزود: در انتخابات امسال دشمنان منتظر نتیجه تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی خود هستند و حضور حداکثری مردم در انتخابات سال جاری مصداق حماسه سیاسی است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: دشمنان به دنبال این هستند تا اگر مردم حضوری کمرنگ داشته باشند با بهره‌گیری از غول‌های رسانه‌ای خود اهداف خود را عملیاتی کنند، بنابراین حضور مردم اهمیت بسزایی دارد.

وی ادامه داد: دشمنان باید بدانند مردم ایران اسلامی همانند سه دهه گذشته ثابت خواهند کرد در صیانت از این انقلاب همیشه آماده و گوش به فرمان رهبری انقلاب تمام اهداف و دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی را به یأس و ناامیدی تبدیل می‌کنند.

برزگر بیان داشت: توده مردم و نخبگان باید در انتخابات 24 خرداد سال جاری فردی اصلح که با معیارهای مقام معظم رهبری نزدیک است را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: فرد اصلح کسی است که هیچ وابستگی به غرب نداشته و فریفته زیورآلات دنیا و وابسته به حزب و گروهی نباشد.

فرمانده سپاه ناحیه بهار به نقش بی‌بدیل بسیج در خلق حماسه‌های سیاسی در سال‌های بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود:‌ بسیج همواره با تبعیت از فرمایشات فرماندهی کل قوا در صحنه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و سازندگی حضور حماسی داشته است.

وی ابراز داشت:‌ بسیجیان ثابت کرده‌اند در صورت نیاز از تمام هستی خود برای صیانت از این انقلاب خواهند گذشت.

برزگر خاطرنشان کرد:‌ امروز وظیفه بسیجیان حضور در حلقه‌های تربیتی صالحین و تقویت این نظام تربیتی و اخلاقی در سطح سپاه و بسیج است.

در پایان مراسم از زحمات یوسف فیضی فرمانده سابق حوزه شهید شهبازی حسن‌قشلاق تقدیر و امیر حیدری به عنوان فرمانده جدید این حوزه معرفی شد.

انتهای پیام/89006/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول