اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم گرامیداشت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) مطرح شد

حضرت فاطمه(س) الگوی زنان باشد

سخنرانان مراسم گرامیداشت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) بیرجند با انتقاد از وضعیت حجاب بر الگوپذیری از حضرت فاطمه(س) تاکید کردند.

حضرت فاطمه(س) الگوی زنان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در سالن اجتماعات بیمارستان امام رضا(ع) اظهار کرد: حضرت زهرا(س) بزرگ بانوی جهان اسلام به شخصیت زنان عالم به ویژه جهان اسلام جایگاه و اعتبار بخشید.

حجت‌الاسلام علی سیدی ادامه داد: تنها زنی که در عالم در شأن و منزلت ایشان سوره‌ای نازل شده حضرت فاطمه(س) است.

وی با تاکید بر الگوپذیری زنان و دختران جامعه ما از حضرت زهرا(س) اضافه کرد: قبل از تولد حضرت زهرا(س) زنان جامعه اسلامی اصلا جایگاهی نداشتند و زندگی حضرت فاطمه(س) بود که به زنان عالم اعتبار بخشید.

سرپرست بیمارستان امام رضا(ع) نیز گفت: بزرگ بانوی عالم باید اسوه و الگوی زنان و دختران جامعه ما باشد و در همه ابعاد زندگی باید سیره و روش فاطمه(س) را نقشه راه خود کنیم.

غلامرضا ارجمندی با اشاره به وضعیت حجاب در جامعه از جمله مراکز درمانی و بهداشتی افزود: امروز اغلب بانوان ما حجابی در شأن اسلام دارند، اما برخی دختران و بانوانی که به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند و یا دانشجویانی که در این مراکز به فعالیت مشغول هستند وضعیت حجاب مطلوبی ندارند.

وی اضافه کرد: باید با امر به معروف و نهی از منکر جلوی بدحجابی را بگیریم، البته توجه داشته باشیم امر به معروف ما صحیح، منطقی و با نهایت احترام باشد.

در این مراسم بعد از مولودی‌خوانی به تعدادی از بانوان شاغل در مرکز آموزشی و درمانی امام رضا(ع) هدایایی داده شد.

انتهای پیام/2248/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول