اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تبلیغات اسلامی گناوه عنوان کرد

تشریح ویژه برنامه‌های ولادت حضرت زهرا (س) در گناوه

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه ویژه برنامه‌های ولادت حضرت زهرا(س) در گناوه را تشریح کرد.

تشریح ویژه برنامه‌های ولادت حضرت زهرا (س) در گناوه

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه، حجت‌الاسلام علی عابدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی گناوه در راستای وظایف تبلیغی خود در ایام ولات ائمه و بزرگان دین ویژه برنامه‌های متعددی را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: کانون‌های فرهنگی، هنری و مذهبی حضوری فعال در این برنامه‌ها دارند، به طوری که برای برگزاری ویژه برنامه‌های روز زن و ولادت حضرت فاطمه بیش از 2500 فعال فرهنگی مشارکت دارند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی گناوه تصریح کرد: زنان امروز با شناخت ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) و الگو قرار دادن آن بانوی نمونه اسلام و حفظ کرامت می‌توانند در تمامی زمینه‌ها نمود و تبلور داشته باشند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی گناوه همچنین از تدوین 150 برنامه فرهنگی، قرآنی و مذهبی ویژه هفته نکوداشت مقام زن و روز مادر در این شهرستان خبر داد.

عابدی اظهار داشت: طی هماهنگی به عمل آمده از سوی این اداره و با همکاری هیئت‌های مذهبی، روحانیون مستقر، طرح هجرت و بومی، کانون های فرهنگی و مؤسسات قرآنی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی گناوه بیش از 150 برنامه ویژه میلاد حضرت فاطمه (س) و هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر برای اجرا تدوین شده است.

عابدی خاطرنشان کرد: برگزاری گفتمان‌های دینی، ارسال پیامک، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب، برگزاری مراسم جشن، تجلیل از کارکنان زن اداره، نصب بنر و توزیع پوستر از برنامه‌های این اداره در گرامیداشت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) است.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول