اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی اردبیل خبر داد

سال 90 سال مدال‌آوری رزمی‌کاران اردبیل

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اردبیل با بیان این‌که در حال حاضر هیئت ورزش‌های رزمی اردبیل 986 ورزشکار سازمان ‌یافته دارد، گفت: سال 90 سال پرمدالی برای ما بود.

سال 90 سال مدال‌آوری رزمی‌کاران اردبیل

صدیق محمدی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما در شهرهای اردبیل، پارس‌آباد و مشگین‌شهر هیئت‌هایمان را فعال کردیم و در 22 سبک ورزشکاران رزمی سازماندهی شده و مشغول فعالیت می‌باشند.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر به ویژه سال گذشته تمام هیئت‌های ورزشی با مشکلات بودجه‌ای روبرو بوده و بدهکار بوده‌اند، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با تامین امکانات و بودجه مناسب زمینه‌ای فراهم آید تا در تمام رده‌های سنی اعم از نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان بتوان در گروه بانوان و آقایان فعالیت ورزشی انجام داد.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اردبیل با یادآوری اینکه 176 رشته کیک‌ بوکسینگ فعالیت‌اش را آغاز کرده است، گفت: برای مسابقات صلح و دوستی قرار بود 10 تیم خارجی به اردبیل سفر کنند که به دلیل کمبود اعتبار و بودجه این کار به معنای واقعی انجام نشد و ما برای حضور تیم‌ها محدودیت ایجاد کردیم.

محمدی عنوان کرد: بنده از سال 88 که وارد هیئت شده‌ام و این مجموعه را تحویل گرفته‌ام اردبیل صاحب 50 مدال کشوری در ورزش‌های رزمی بود که در سال 89 با برنامه‌ریزی درست این تعداد قهرمانی و کسب مدال به 115 مورد به همراه کسب سه مدال بین‌المللی و دو دعوت از بازیکنان ما به اردوی تیم ملی همراه بود.

وی به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: در سال 90 موفق شدیم 126 مدال کشوری، چهار مدال بین‌المللی کسب کنیم و 9 بازیکن ما نیز به اردوی تیم‌های ملی دعوت شدند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اردبیل افزود: در سال گذشته نیز به رغم کمبود اعتبارات و 4 میلیون بدهی که داشته‌ایم موفق به کسب 138 مدال شدیم.

محمدی تصریح کرد: ‌در سال گذشته چهار مدال بین‌المللی، یک مورد اعزام به مسابقات جهانی و 13 نفر بازیکن دعوت شده به اردوهای تیم ملی را شاهد بودیم.

وی فعالیت کمیته‌های متعدد مسابقات، مربیان، داوران، فنی،‌ فرهنگی، استعدادیابی، آزمون و آموزش و کمیته انضباطی را یادآور شد و ادامه داد: ما در همین زمینه موفق شدیم داوران و پیشکسوتان خود را به مسابقات مختلف اعزام کنیم.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اردبیل در خصوص اولویت برنامه‌ریزی امسال نیز گفت: در شهریور ماه قرار است یادواره شهدای دفاع مقدس، مسابقات کشوری کیک‌ بوکسینگ را برگزار کنیم و در صورت صدور مجوز در مسابقات بین‌المللی نیز حاضر شویم.

محمدی تاکید کرد: اگر این رشته به مجموع رشته‌های المپیک افزوده شود قطعاً اردبیل توان کسب مدال‌های المپیک را خواهد داشت به رغم آنکه اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها نفوذ زیادی در فدراسیون کیک‌ بوکسینگ دارند.

وی در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: ما در مسابقات صلح و دوستی که از فردا آغاز می‌شود از تیم‌‌های قدری همچون روسیه و گرجستان دعوت کردیم و پیش‌بینی می‌کنیم همین فرآیند در ادامه سال و حضور در مسابقات بین‌المللی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/62004/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول