اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی دوومیدانی نوجوانان برازجان خبر داد

اعزام 4 ورزشکار برازجانی به مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان

مربی دوومیدانی نوجوانان برازجان گفت: چهار ورزشکار برازجانی به مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان در کرمانشاه اعزام شدند.

اعزام 4 ورزشکار برازجانی به مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، موعود فخرایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشتستان در رشته دوومیدانی جایگاه خاصی دارد و همواره شاهد موفقیت ورزشکاران این شهرستان در مسابقات استانی و کشوری هستیم.

مربی دوومیدانی شهرستان دشتستان از اعزام 4 ورزشکار برازجانی به مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان در کرمانشاه خبر داد و خاطر نشان کرد: این مسابقات از پنجم تا هفتم اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود که حکم انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی و آسیایی را دارد.

وی افزود: مسابقات جهانی دوومیدانی نوجوانان، تیرماه سال جاری در کشور اوکراین و رقابت‌های آسیایی نیز در کشور چین و در شهریور ماه امسال برگزار می‌شود.

مربی دوومیدانی شهرستان دشتستان ادامه داد: از برازجان محمد اسفندیاری رکورددار پرتاب نیزه ایران، احمد آذرپرا در دو 200 و 400 متر، حنیف بحرینی در رشته پرش ارتفاع و علی بلالی قهرمان نونهالان کشور در پرتاب دیسک شرکت خواهند کرد.

فخرایی اضافه کرد: هر چهار ورزشکار اعزامی در آمادگی کامل به‌ سر می‌برند و انتظار می‌رود محمد اسفندیاری و علی بلالی جواز مسابقات جهانی و آسیایی را بگیرند.

وی یادآور شد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و گسترش ورزش دوومیدانی شهرستان استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2452/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول