اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

حمایت قاطع از هیئت‌های ورزشی اولویت دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: سیاست کلی ورزش این استان حمایت قاطع از هیئت‌هایی است که دارای برنامه و حرکت منسجم باشند.

حمایت قاطع از هیئت‌های ورزشی اولویت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج ظهر امروز در نشست با اعضای هیئت مربیان، داوران و قهرمان شمشیر‌بازی اردبیل اظهار داشت: شمشیربازی از هیئت‌های برتر ورزشی استان می‌باشد.

وی ادامه داد: ورزش اردبیل نشان داده در رشته‌های انفرادی و مبارزه‌ای جزو استان‌های برتر می‌باشد و نمونه عینی آن را در موفقیت‌های پی در پی شمشیربازان استان می‌بینیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل یادآور شد: شمشیربازی استان با گذشت کمتر از پنج سال از آغاز فعالیت خود نشان داد در سایه مدیریت و برنامه‌ریزی مناسب و با تکیه بر استعدادها و توانایی‌های ذهنی و بدنی جوانان ورزشکار استان می‌توان شاهد موفقیت‌های بزرگی در عرصه شمشیربازی ایران و جهان بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با تاکید بر حمایت‌های همه جانبه اداره کل ورزش و جوانان استان از هیئت شمشیربازی استان گفت: هیئت شمشیربازی استان جزو هیئت‌های اولویت‌دار ورزش استان محسوب می‌شود و سیاست کلی ورزش استان هم حمایت قاطع از هیئت‌هایی است که ضمن داشتن برنامه‌ریزی بلند مدت و کارشناسی شده، در رشته مورد نظر دارای استعداد و پتانسیل‌های مناسب و زمینه‌های لازم برای کسب موفقیت در عرصه کشوری و بین‌المللی هم باشند.

پازاج با تقدیر از تلاش‌های مجموعه هیئت شمشیربازی استان عنوان کرد: اعضا و مربیان هیئت شمشیربازی استان افرادی متعهد، ورزشی، تلاشگر و پای کار هستند و این امر باعث شده تا این هیئت جزو هیئت‌های برتر و پر کار استان قرار گیرد و نتیجه این تلاش شبانه‌روزی را هم با مقام‌ها و قهرمانی‌های این شمشیربازان استان در عرصه‌های کشوری و بین‌المللی شاهد هستیم.

این مسئول در پایان با تاکید مجدد بر حمایت ورزش استان از مدیریت، برنامه‌ها و فعالیت‌های هیئت شمشیربازی استان تصریح کرد: با توجه به کارنامه درخشان هیئت شمشیربازی استان، سیاست کلی اداره کل ورزش استان حمایت از برنامه‌های این هیئت و تلاش در رفع و کاهش مشکلات و مسائل شمشیربازان و قهرمانان شمشیربازی استان می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در این جلسه سرپرست هیئت شمشیربازی استان اردبیل طی سخنانی ضمن قدردانی از حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان علیرغم مشکلات و مسائل مالی، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این هیئت پرداخت.

هادی صباغی ادامه داد: سال 91 از نظر کسب مدال‌ها و مقام‌های متعدد قهرمانی، بهترین سال شمشیربازی استان بوده است.

وی افزود: کسب دو مدال طلا، یک مدال نقره و سه مدال برنز در عرصه رقابت‌های بین‌المللی و آسیایی، دو مدال طلا، سه نقره و 13 برنز در مسابقات کشوری و کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی باشگاه‌های بانوان کشور توسط شمشیربازان استان را می‌توان موید این مطلب دانست که شمشیربازی اردبیل امروز به عنوان قطب شمشیربازی کشور همچنان در اوج قرار دارد.

سرپرست هیئت شمشیربازی استان اردبیل در مورد سایر فعالیت‌های هیئت نیز گفت: اعزام 148 نفر در طول سال به مسابقات مختلف کشوری، 35 مورد دعوت به اردوی تیم ملی، تخصیص 42 میلیون ریال تجهیزات شمشیربازی به هیئت‌های شهرستانی و برگزاری 22 مورد مسابقه استانی و همچنین میزبانی مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان و جوانان بانوان کشور از اهم فعالیت‌های هیئت استان در طول سال 91 می‌باشد.

صباغی با اشاره به گرانی شدید تجهیزات شمشیربازی در طی سال گذشته، از مسئولان ورزش استان خواست این هیئت را در اولویت‌های تخصیص منابع مالی خود قرار دهند.

این مسئول اظهار امیدواری کرد هم هیئت استان و هم ورزشکاران شمشیرباز به اعتماد و توجه مسئولان ورزش استان با کسب عناوین و قهرمانی‌های متعدد پاسخ مناسب دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این دیدار که با حضور محمدرضا برادران معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل، اعضا و مسئولان هیئت استان و قهرمانان شمشیربازی استان صورت گرفت حاضران به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند و قول‌های مناسبی هم برای بهبود وضعیت تجهیزاتی هیئت استان از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان داده شد.

انتهای پیام/62004/غ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول