اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت:

می‌خواهم به درددل ورزشکاران کرمانشاهی گوش دهم

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در نخستین نشست مشترک هیئت‌های ورزشی استان کرمانشاه گفت: می‌خواهم در این مراسم به درددل‌های ورزشکاران و مسئولان هیئت‌های ورزشی استان گوش فرا دهم.

می‌خواهم به درددل ورزشکاران کرمانشاهی گوش دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالرضا مصری در نخستین نشست مشترک هیئت‌های ورزشی استان کرمانشاه که در سالن آمفی‌تئاتر اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار شد، گفت: ورزش کرمانشاه از پتانسیل بالایی برخوردار است و ورزشکاران کرمانشاهی همیشه با کسب مقامات افتخار آفریده‌اند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه می‌خواهم به درددل‌های ورزشکاران و مسئولان هیئت‌های ورزشی استان گوش فرا دهم، به شنیدن مشکلات و مسائل این ورزشکاران پرداخت.

در ادامه این مراسم، سرپرست هیئت فوتبال استان کرمانشاه با بیان اینکه در دهه 60 درگیر جنگ بوده‌ایم و در دهه 70 به بازسازی کشور پرداخته شده، افزود: تمامی این عوامل موجب شده که ورزش در سایه قرار داده شود و امروزه به ورزشکاران و جوانان کم اهمیت داده می‌شود.

علی محبی‌زنگنه با بیان اینکه در سال‌های گذشته در چندین رشته ورزشی صاحب تیم‌های برتر لیگ کشور بوده‌ایم، اظهار داشت: در سال‌جاری به دلیل کمبود اعتبار از این مسابقات انصراف داده‌ایم.

سرپرست هیئت ژیمناستیک استان کرمانشاه با ذکر اینکه در دنیا بیش از 500 رشته ورزشی فعال وجود دارد، تصریح کرد: در کشور ما تنها 80 رشته ورزشی فعال وجود دارد و باید همه رده‌های سنی به ورزش روی بیاورند.

محسن خسروی افزود: هیچ وازرت‌خانه‌ای مانند وزارت ورزش و جوانان با مردم و اقشار مختلف جامعه سروکار ندارد که این موضوع نیازمند توجه بیشتر به این وزارت‌خانه است.

انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول