اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان خبر داد

جمع‌آوری 451 میلیون ریال برای کمک به زلزله‌زدگان کاکی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از جمع‌آوری 451 میلیون ریال برای کمک به زلزله‌زدگان کاکی خبر داد.

جمع‌آوری 451 میلیون ریال برای کمک به زلزله‌زدگان کاکی

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پس از شنیدن خبر زمین‌لرزه در دشتی و وارد آمدن خسارت به هموطنانمان در این شهرستان جمع‌آوری کمک در استان از طریق پایگاه‌های دایر شده توسط کمیته امداد آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 451 میلیون ریال برای کمک به زلزله‌زدگان در استان جمع‌آوری شده است، اضافه کرد: همچنین در قالب جشن شکرانه که روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته گذشته در مساجد و مصلا‌های برگزاری نماز جمعه برپا شد، مبلغ 35 میلیون ریال کمک مردمی جمع‌آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر ساخت واحدهای مسکونی تخریب شده در مناطق زلزله‌زده انجام می‌شود، افزود: کمیته امداد استان نیز به همین منظور اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی در دفاتر کمیته امداد و خانه انفاق زنجان می‌کند.

وی اضافه کرد: همچنین شماره حساب 0108640425009 سیبای این نهاد نزد بانک ملی نیز برای واریز وجوه نقدی مردم اختصاص یافته که واریز وجوه به این حساب از طریق دستگاه‌های ATM نیز امکان‌پذیر است.

حسنلو به برنامه‌های کمیته امداد در هفته زن اشاره کرد و گفت: به مناسبت روز زن و هفته مادر از حامیان و خیرین در قالب طرح کوثر و محسنین تقدیر به عمل می‌آید.

وی اظهار کرد: کمیته امداد زنجان به منظور بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت خیرین و نیکوکاران استان اقدام به اجرای طرح‌های مشارکتی در مناسبت‌های مختلف می‌کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه به مناسبت روز زن و هفته مادر از خیرین و حامیان در قالب طرح کوثر (تامین جهیزیه دختران و هزینه ازدواج پسران خانواده) و طرح محسنین (حمایت مستمر از خانواده‌های غیر‌یتیم توسط حامیان) ثبت‌نام به عمل می‌آید، اضافه کرد: این اقدام در محل‌هایی که جشن روز مادر و زن برگزار می‌شود، صورت می‌گیرد.

وی در پایان هدف از اجرای طرح‌های مشارکتی کمیته امداد در مناسبت‌های مختلف را حمایت بهتر از خانواده‌های زیر‌پوشش و ترویج فرهنگ کمک به نیازمندان در جامعه عنوان کرد.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول