اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

پرداخت 1،4 میلیارد ریال هزینه‌های درمانی به مددجویان زنجانی

مدیر کمیته امداد زنجان از پرداخت یک میلیارد و 400 میلیون ریال هزینه‌های درمانی به مددجویان این شهرستان خبر داد.

پرداخت 1،4 میلیارد ریال هزینه‌های درمانی به مددجویان زنجانی

اصغر پناهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ارائه خدمات بهداشتی و توجه به مسائل مددجویان در این مورد یکی از ضروریات است.

وی با بیان اینکه رعایت نکردن بهداشت و عدم آگاهی از مسائل بهداشتی موجب بروز بیماری در مددجویان می‌شود، افزود: امدادگران زنجانی در راستای ترویج رعایت بهداشت اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی، توزیع لوازم بهداشتی و آموزش چگونگی رعایت بهداشت دهان و دندان میان مددجویان زیر‌پوشش این نهاد کرده‌اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر برخی از خانواده‌های زیر‌پوشش این نهاد به علت بالا بودن تعرفه‌های درمانی و معالجه‌های پزشکی توان پرداخت این هزینه‌ها را ندارند‌، اضافه کرد: کمیته امداد برای بالا بردن توان استفاده مددجویان از خدمات درمانی اقدام به ارائه خدمات درمانی به مددجویان می‌کند.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد در زمینه مسائل درمانی افزود: سال گذشته یک میلیارد و 423 میلیون ریال در قالب ارائه هزینه‌های درمانی به مددجویان هزینه شده است.

*ارائه مشاوره‌های دینی به مددجویان زنجانی

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از ارائه مشاوره‌های دینی به مددجویان استان خبر داد و گفت: در حال حاضر جایگاه و اهمیت استفاده از خدمات مشاوره‌ای و روانشناختی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و همه افراد جامعه تا حد زیادی در امور فردی و اجتماعی خود نسبت به مشاوره گرفتن از سایر افراد اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد شهرستان زنجان نیز با در نظر گرفتن جایگاه و اهمیت این موضوع مهم نسبت به ارائه خدمات مشاوره‌ای برای جامعه هدف اقدام می‌کند، تصریح کرد: با بستر‌سازی صورت گرفته در طول سال خدمات مشاوره‌ای بسیاری به مددجویان ارائه می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این نهاد در بحث مشاوره مددجویان ادامه داد: اخیراً یک دوره مشاوره دینی برای 33 نفر از مددجویان زنجانی برگزار شده است.

وی خاطر‌نشان کرد: در جلسات مشاوره مذکور که به صورت تخصصی به بررسی و حل مشکلات مددجویان پرداخته شده از حضور کارشناسان خبره و مجرب در بحث راهنمایی مددجویان کمک گرفته شده است.

پناهی با اشاره به اینکه جلسات مشاوره مذکور تاثیر بسزایی در ارتقای سطح آگاهی جامعه هدف داشته است، گفت: در این جلسات نحوه برخورد با مشکلات مختلف در زندگی و ... به مددجویان آموزش داده شده است.

انتهای پیام/73005/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول