اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

پرداخت بیش از 30 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت بیش از 30 میلیارد ریال تسهیلات اشتغا‌ل‌زایی و مشاغل خانگی با همکاری بانک صادرات به مددجویان کمیته امداد این استان خبر داد.

پرداخت بیش از 30 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس در یاسوج، عبدالمجید فرهادی ظهر امروز در نشست با مدیر امور شعب بانک صادرات استان، با ارائه گزارشی از برنامه‌ها و طرح‌های کمیته امداد در خدمت‌رسانی به مددجویان، اظهار کرد: تلاش ما این است که زمینه‌ای فراهم کنیم تا مشکلات مددجویان را به بهترین وجه ممکن و با همکاری سایر ادارات و نهادها برطرف کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت بیش از 30 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی و مشاغل خانگی با همکاری بانک صادرات به مددجویان کمیته امداد این استان خبر داد.

وی گفت: در همین راستا سیاست کمیته امداد، توانمندی مددجویان است که این مهم با ایجاد طرح‌های اشتغالزایی جهت مددجویان و رساندن آنها به خودکفایی و در نهایت خروج از گردونه حمایت کمیته امداد اجرایی می‌شود.  

فرهادی ارتقاء عزت نفس و حفظ کرامت انسانی را از دیگر اهداف اشتغالزایی مددجویان عنوان و تصریح کرد: در همین راستا تعداد 837 طرح اشتغالزایی و مشاغل خانگی جهت مددجویان تحت حمایت این نهاد با همکاری بانک صادرات در سال گذشته اجرایی شده است. 

وی با تشکر و قدردانی از مجموعه بانک صادرات، افزود: میزان تسهیلات پرداختی این بانک به مددجویان در سال گذشته 30 میلیارد و 663 میلیون ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار همکاری بیشتر بانک صادرات در حوزه‌های مسکن در راستای احداث مسکن مددجویان و اشتغال شد و گفت: امید است این تعامل و همکاری‌ها کما فی‌السابق مستمر باشد و کمیته امداد را در هدایت مددجویان به سمت خودکفایی یاری کنید.

فرهادی در پایان درخواست کرد: که اقساط مددجویان به صورت ماهانه دریافت شود تا سودی به این اقساط تعلق نگیرد.

مدیر امور شعب بانک صادرات استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، اظهار کرد: بانک صادرات افتخار دارد که در راه ارائه خدمت به قشر محروم جامعه یاری‌گر کمیته امداد باشد.

منوچهر نامدارپور با اشاره به موفقیت کمیته امداد در اجرای طرح‌های اشتغالزایی و نظارت دقیق بر این طرح‌ها، عنوان کرد: ما از ارائه خدمت به مددجویان کمیته امداد ابراز خوشحالی می‌کنیم و آمادگی هرگونه همکاری با این نهاد مقدس را داریم.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 667 فقره وام مشاغل خانگی و 170 فقره وام اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده، تصریح کرد: در این خصوص بانک صادرات 18 میلیارد و 870 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی و 11 میلیارد و 793 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به معرفی‌شدگان کمیته امداد پرداخت کرده است.

نامدارپور افزود: بیش از 9 میلیارد ریال مانده مشاغل خانگی و 13 میلیارد ریال مانده تسهیلات اشتغال‌زایی جهت پرونده‌های در حال بررسی معرفی‌شدگان کمیته امداد است که امیدواریم به زودی به مرحله اجرا برسد.

وی خاطرنشان کرد: در راه ارائه خدمت به مردم و بخصوص متقاضیان تحت حمایت کمیته امداد با اولویت طرح‌های اشتغال از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/82009/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول