اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ارومیه:

سرویس‌های مدارس در ارومیه ساماندهی می‌شوند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه گفت: سرویس‌های مدارس توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه ساماندهی می‌شود.

سرویس‌های مدارس در ارومیه ساماندهی می‌شوند

محمدتقی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به برنامه‌های سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه برای سال جاری، اظهار داشت: احداث ساختمان اداری سازمان با امکانات اداری و رفاهی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به سامان‌دهی سرویس‌های مدارس، تصریح کرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه با بهره‌گیری از نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای هوشمند به زودی اقدام به ساماندهی سرویس‌های مدارس در سطح شهر ارومیه می‌کند.

ابراهیمی ایجاد مرکز معامله تاکسی زیر نظر سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه را ضروری دانست و گفت: تا پایان سال جاری تاکسی‌های فرسوده نوسازی و خودروهای پلاک قرمز آژانس‌های تلفنی توسعه داده می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه افزود: ساماندهی خطوط ویژه، تعویض شماره شیشه تاکسی‌های خطی و نصب آرم، علایم و تعرفه کرایه بر روی خودروها از جمله اقداماتی است که سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه تا پایان سال جاری عملیاتی می‌کند.

وی ساماندهی تاکسی‌های پایانه مسافربری بین شهری ارومیه را مهم ارزیابی کرد و افزود: برای رفاه حال مسافران و رانندگان تاکسی بر روی خودروهای تاکسی پایانه‌های مسافربری و فرودگاه دستگاه تاکسی‌متر و کارت خوان نصب می‌شود.

انتهای پیام/61010/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول