اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز آغاز شد

نصب برچسب نرخ کرایه بر روی تاکسی‌های سطح شهر کرج

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرج و حومه از نصب برچسب نرخ کرایه تاکسی بر روی تاکسی‌های سازمان تاکسیرانی کرج از امروز خبر داد.

نصب برچسب نرخ کرایه بر روی تاکسی‌های سطح شهر کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، پرویز اسکندری ظهر امروز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انجام این مهم با توجه به افزایش نرخ کرایه تاکسی و با هدف اطلاع‌رسانی از قیمت مصوب کرایه‌ها به مسافران انجام شد.

وی با اشاره به نرخ جدید کرایه‌ها با یادآوری افزایش 30 درصدی نرخ کرایه‌های تاکسی عنوان کرد: هدف از نصب برچسب کرایه‌های تاکسی نیز آگاه‌سازی شهروندان از میزان کرایه‌های جدید است.

این مسئول در ادامه سخنان خود از تغییر آرم سازمان تاکسیرانی کرج خبر داد و گفت: تغییر آرم سازمان تاکسیرانی با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به منظور ساماندهی خودروهای ناوگان تاکسیرانی طی سال‌جاری انجام شد.

اسکندری بیان کرد: اجرای این طرح به منظور اصلاح و ایجاد سیستم نوین و متناسب با بافت کرج همچنین  وضعیت ترافیکی و با هدف تامین رفاه و آسایش رانندگان و مسافرین آغاز شد.

وی، تحقق این مهم را نیازمند داشتن آگاهی کامل از آمار دقیق تعداد تاکسی‌ها ذکر و عنوان کرد: به منظور ساماندهی ناوگان تاکسیرانی طرح تغییر آرم در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: آرم مشخصات سازمان تاکسیرانی با مصوبه هیئت مدیره سازمان و تلاش‌های مسئولان ذیربط تغییر کرد.

انتهای پیام/2302/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول