اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

افزایش خود‌سرانه کرایه تاکسی‌های اصفهان توسط شورا امکان‌پذیر نیست

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای شهر به صورت خود‌سرانه نمی‌تواند نسبت به افزایش کرایه تاکسی‌های اصفهان اقدام کند.

افزایش خود‌سرانه کرایه تاکسی‌های اصفهان توسط شورا امکان‌پذیر نیست

ابوالفضل قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه روز گذشته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اصفهان در خبری عنوان کرده بودند که لایحه افزایش کرایه‌های تاکسی به میزان 40 درصد به شورای اسلامی شهر ارسال شده است، اظهار کرد: با تکذیب این موضوع اعلام می‌کنم از ابتدای امسال تاکنون هیچ لایحه‌ای مبنی بر افزایش کرایه تاکسی‌ها به شورای شهر ارسال نشده است.

وی ادامه داد: تا زمانی نیز که افزایش کرایه تاکسی‌ها در استانداری اصفهان مطرح نشود، شورای اسلامی شهر حق رسیدگی به آن را ندارد و از لحاظ قانونی نیز مجاز به رسیدگی به این موضوع نیست.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شورای شهر به صورت خود‌سرانه نمی‌تواند نسبت به افزایش کرایه تاکسی‌های اصفهان اقدام کند، تصریح کرد: البته مدیریت شهری اصفهان به هیچ عنوان مجاز به افزایش کرایه تاکسی‌ها و اتوبوس‌های اصفهان به صورت خود‌سرانه نیست.

وی با تاکید بر اینکه افزایش کرایه تاکسی‌های اصفهان باید با درخواستی از سوی سازمان تاکسی‌رانی باشد، اضافه کرد: تاکنون نیز درخواستی از سوی سازمان تاکسی‌رانی مبنی بر افزایش کرایه تاکسی‌ها به شورای شهر ارسال نشده است و در صورتی که لایحه افزایش 40 درصدی کرایه تاکسی‌ها به شورا ارسال شود، شورای شهر نیز با این موضوع مخالفت می‌کند.

قربانی با اشاره به افزایش کرایه تاکسی‌های اصفهان در ماه‌های گذشته تاکید کرد: هر ساله کرایه تاکسی‌های اصفهان تنها به مدت یک مرتبه افزایش می‌یابد و تاکسی‌رانی به صورت خود‌سرانه نمی‌تواند نسبت به افزایش کرایه در بخش تاکسی‌رانی اقدام کند.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول