اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهرداری اصفهان:

کرایه تاکسی‌ها در صورت تائید مسئولان افزایش می‌یابد

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: در صورتی که لایحه پیشنهادی این سازمان تصویب شود کرایه تاکسی‌ها افزایش پیدا می‌کند.

کرایه تاکسی‌ها در صورت تائید مسئولان افزایش می‌یابد

علیرضا تاجمیر ریاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بر اساس کارشناسی‌های به عمل آمده لایحه پیشنهادی افزایش نرخ کرایه تهیه و تدوین شده و در اسفند سال گذشته به مراجع ذی‌ربط تقدیم شد که در صورت موافقت آنان اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: لایحه پیشنهادی سازمان تاکسیرانی برای افزایش کرایه‌ها 25 تا 40 درصد بوده است و تا زمان تصویب لایحه رانندگان ناوگان تاکسیرانی باید آگاه باشند که نرخ تاکسی‌ها به همان روال قبلی است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: بازرسان تاکسیرانی به صورت مداوم در سطح شهر تردد می‌کنند و افزایش خودسرانه کرایه تاکسی‌های اصفهان توسط رانندگان اقدامی غیر قانونی است و سازمان تاکسی‌رانی به صورت جدی با افراد متخلف برخورد می‌کند.

تاجمیر ریاحی اضافه کرد: مردم باید در صورت مواجه شدن با تخلفات رانندگان تاکسی‌های در سطح مناطق 14‌گانه اصفهان تمام تخلفات آنها را به این سازمان گزارش بدهند.

وی همچنین افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه افزایش کرایه‌ می‌توانند با بخش بازرسی سازمان تاکسیرانی به شماره 5688100 تماس حاصل کنند و با اعلام شماره پلاک تاکسی متخلف به سازمان تاکسیرانی در اجرای عدالت ما را یاری کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اضافه کرد: هرگونه افزایش قیمتی در بخش تاکسی‌رانی باید با مصوبه شورای شهر همراه باشد تا زمانی که مصوبه‌ای از سوی شورای شهر در این زمینه ابلاغ نشود، مردم نباید کرایه‌ای بیشتر از مصوبه شورا به رانندگان تاکسی پرداخت کنند.

تاجمیر ریاحی در خصوص نصب تجهیزات تاکسی‌متر در تاکسی‌های سطح شهر گفت: امروز نمی‌توان حمل‌ونقل عمومی را با نرم‌افزارهای ساده و سخت‌افزارهای قدیمی اداره و مدیریت کرد، بنابراین حرکت در مسیر به روز کردن امکانات سخت‌افزاری و مجهز شدن به تجهیزات نرم‌افزاری در حوزه گسترده حمل‌ و ‌نقل شهری از جمله در بخش تاکسیرانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی اضافه کرد: از ‌هفته گذشته تاکسی‌ها به ترتیب به تاکسیمتر مجهز شده‌اند و رانندگان نیز استقبال بسیار خوبی از این طرح کرده‌اند، نصب سامانه هوشمند تاکسی از هفته گذشته آغاز شده و با اجرایی شدن این طرح بر روی تاکسی‌ها، محاسبه نرخ کرایه به صورت دقیق و عادلانه و پرداخت نیز به طریق الکترونیکی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/2303/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول