اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه:

هر رای در انتخابات 92 یک سیلی به صورت دشمن است

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: هر رأی که در انتخابات امسال به صندوق‌ها ریخته شود یک سیلی به صورت دشمن است.

هر رای در انتخابات 92 یک سیلی به صورت دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حمیدرضا مقدم‌فر ظهر امروز در همایش بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام اظهار داشت: دشمن پس از اتمام جنگ سخت، جنگی نرم را علیه ملت ایران تدارک دیده است.

وی با اشاره به اینکه این جنگ نرم خیلی سخت‌تر از جنگ سخت است، ادامه داد: دشمن‌شناسی و بصیرت دو ابزار موفقیت در جنگ نرم است. 

این مسئول اضافه کرد: انتخابات امسال یکی از حساس‌‌ترین دوران انقلاب اسلامی در طول 34 سال گذشته است.

مقدم‌فر تصریح کرد: هر رأی که در انتخابات امسال به صندوق‌ها ریخته شود یک سیلی و یک گلوله به سوی دشمن است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بر این اساس آحاد ملت ایران اسلامی با حضور در این عرصه بار دیگر همه توطئه‌های دشمنان را باید خنثی کنند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری امسال را به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مزین فرمودند که ورود به میدان انتخابات آغاز حماسه سیاسی تلقی می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: انتخابات ریاست جمهوری امسال پیچیده و چندلایه است و تاکتیک‌های دشمن نیز در این انتخابات تغییر کرده است.

همایش بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با حضور 700 نفر از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس در محل حسینیه ثارالله (ع) سپاه استان ایلام برگزار شد.

انتهای پیام/2246/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول