اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه:

حضور گسترده در انتخابات نشانه حمایت ملت از حاکمیت سیاسی است

فرماندار قروه حضور گسترده مردم در انتخابات را نشانه حمایت ملت از نوع حاکمیت سیاسی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشه راه را برای دوستداران نظام ترسیم کرده‌اند.

حضور گسترده در انتخابات نشانه حمایت ملت از حاکمیت سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرسول شیخی‌زاده در همایش تجلیل از شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی از شأن و جایگاه خاصی برخوردارست که به تعبیر مقام معظم رهبری مظهر اقتدار و آبروی نظام است.

وی از انتخابات به عنوان تجلی اراده ملی و مردم‌سالاری دینی نام برد و افزود: انتخابات از عرصه‌های مهم نبرد با استکبار جهانی است که در عرصه‌های مختف با انواع ترفندها و حربه‌ها به مقابله با اراده آهنین مردم برمی‌خیزد.

این مسئول انتخاب اصلح را گزینش بهترین افراد برای سپردن حق و سهم خود در اداره کشور و جامعه دانست و تصریح کرد: تعیین کننده در انتخابات رأی مردم است و حرکت در راستای منویات مقام معظم رهبری است که چراغ راه ما برای انتخاب اصلح خواهد بود.

وی با تاکید بر فراهم‌سازی زمینه برای حضور تمامی سلایق و جریان‌های سیاسی در انتخابات پیش رو گفت: دشمنان نظام اسلامی ماه‌هاست که با ترفندهای مختلف به دنبال ایجاد فضای امنیتی و غبارآلود در کشور در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستند.

به گفته شیخی‌زاده اهمیت انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا کمتر از انتخابات ریاست جمهوری نیست چرا که در حوزه محلی و مدیریت درآمدهای شهری، این شوراها و شهرداری‌ها هستند که باید صحنه حضور افراد ذی‌صلاح باشند.

وی با بیان اینکه رهبری نقشه راه نظام اسلامی را ترسیم کرده‌اند، اضافه کرد: برای تحقق پیام رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیازمند بصیرت ولایی و حضور عملی در صحنه‌های انقلاب هستیم، در حقیقت روحانیت وظیفه دارد در آستانه انتخابات بر ضرورت حماسه سیاسی و پس از آن در عرصه حماسه اقتصادی نسبت به تبیین، توجیه و آگاهی‌بخشی به جامعه اهتمام ویژه داشته باشد.

فرماندار قروه در پایان نتیجه مطلوب حضور حداکثری را انتخاب آگاهانه دانست و گفت: مردم یک بار دیگر با حضور پرشور در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا نشان خواهند داد که توطئه‌های دشمنان دیرینه ملت ایران دیگر نخ‌نما شده است.

انتهای پیام/79009/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول