اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

دشمنان از هر حربه‌ای برای عدم حضور مردم در انتخابات استفاده می‌کنند

استاندار البرز گفت: دشمنان از هر حربه‌ای برای عدم حضور مردم در انتخابات آتی استفاده می‌کنند.

دشمنان از هر حربه‌ای برای عدم حضور مردم در انتخابات استفاده می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ اصغر عربیان ظهر امروز در همایش انتخابات اظهار داشت: حضور آگاهانه مردم در انتخابات گامی مهم در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب است.

وی ادامه داد: در شرایطی که دشمنان نظام و انقلاب با ایجاد شبهه و شائبه قصد دارند از شیرینی حضور مردم در انتخابات بکاهند می‌توانیم با گستراندن چتری امن در سایه برگزاری انتخاباتی شفاف و دقیق توطئه شوم آنان را خنثی کنیم.

این مسئول تأکید کرد: ایران اسلامی در سال‌جاری شاهد دو رویداد بزرگ سیاسی و اجتماعی در ابعاد ملی و محلی است که به مناسبت‌های مختلف از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و سایر مسئولان مورد تاکید و توجه قرار گرفته است.

وی افزود: ایران اسلامی با اعتقاد به مردم‌سالاری دینی به واسطه برگزاری انتخابات متعدد پرتجربه‌ترین کشور در امر برگزاری انتخابات است و توانسته با برگزاری تقریباً یک انتخابات در هر سال به این مهم جامه عمل بپوشاند.

عربیان با تأکید بر اینکه حضور پرشور مردم در این انتخابات زنگ خطری بزرگ برای دشمنان نظام و انقلاب به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: مطمئناً در این شرایط دشمنان برای به حاشیه راندن این دوره از انتخابات از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهند کرد بنابراین هوشیاری و آگاهی مردم و مسئولان می‌تواند گامی مهم در راستای عدم تحقق برنامه‌های آنان به شمار رود.

*حضور در انتخابات هم حق و هم تکلیف مردم است

استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود حضور مردم در انتخابات را هم حق و هم تکلیف عنوان کرد و گفت: نظام انقلاب اسلامی از زمان شکل‌گیری تاکنون دستاوردهای بی‌بدیلی را برای مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب داشته است که بیان آنها می‌تواند امید به آینده را در دل مردم زنده نگه دارد.

انتهای پیام/2302/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول