اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

1/ باقری‌لنکرانی در دانشگاه اهواز‌:

تعامل با دنیا از آمریکا و اروپا نمی‌گذرد / مدعیان ‌مذاکره با آمریکا در جورچین دشمن هستند‌

نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تعامل با دنیا تنها از آمریکا و اروپای شرقی نمی‌گذرد.

تعامل با دنیا از آمریکا و اروپا نمی‌گذرد / مدعیان ‌مذاکره با آمریکا در جورچین دشمن هستند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، کامران باقری لنکرانی در همایش رئیس جمهور هفتم انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهید چمران در سالن آمفی تئا‌تر دانشکده علوم این دانشگاه اظهار کرد: تنها راه تعامل با دنیا رابطه با آمریکا و اروپای شمالی نیست.

وی با بیان اینکه مشکلات کشور را می‌توان با تدبیر حل کرد افزود: نباید مدیریت کشور از آرمان‌هایی که انقلاب بر پایه آن‌ها شکل گرفته است فاصله بگیرد.

*ضرورت آسیب شناسی

باقری لنکرانی جدایی از مردم را یکی از آسیب‌های مهمی که کشور را تهدید می‌کند عنوان کرد و گفت: باید آسیب‌ها را بشناسیم و بر پایه آن، باید دولتی بسازیم که از این آسیب‌ها به دور باشد.

وزیر اسبق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر این نکته که برای حل مشکلات کشور باید آرمان‌های خود را قوی‌تر کنیم اضافه کرد: نباید از آرمان‌های انقلاب اسلامی فاصله بگیریم که متاسفانه برخی دولت‌ها برای حل مشکلات، از این آرمان دور شده‌اند.

*داشتن باوری غلط

به گفته وی، اگر مدیری به وظیفه خود عمل نکرد به این معنی نیست که باید پرچم انقلاب را ساقط کرد بلکه این پرچم باید پایدار بماند.

وی تاکید کرد: بدون آرمان گرایی با کشورهای دیگر تفاوتی نخواهیم داشت و همین آرمان گرایی است که ما از جاهای دیگر متمایز می‌کند.

باقری لنکرانی تصریح کرد: کسانی که برای حل مشکلات، راه حل‌های غیر از آرمان گرایی داده‌اند باوری غلطی دارند که بدون آرمان‌ها می‌توان بر مشکلات غلبه کرد.

*غرب بنای تحمیل دارد

این کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جهوری خاطر نشان کرد: برخی بر این باور غلط پافشاری می‌کنند که اگر در مقابل غرب کوتاه بیاییم مشکلات ما حل می‌شود در صورتی که غرب بنای تحمیل دارد و می‌خواهد که عظمت ما کاسته شود.

باقری لنکرانی با بیان این نکته که کسانی که دم از مذاکره با دشمن می‌زنند در جورچین دشمن هستند گفت: جهان امروز جهان کوچکی نیست و قدرت‌های متعددی در عرصه‌های اقتصادی ظهور کرده‌اند.

*استفاده از ظرفیت درون

وزیر بهداشت دولت نهم متذکر شد: اگر بر این باور باشیم که تنها راه تعامل با دنیا از مسیر آمریکا و اروپای شمالی می‌گذرد نه تنها فرصت‌های مهمی را از دست داده‌ایم بلکه ظرفیت‌های درون‌زای خودمان هم که بسیار گسترده است را نادیده گرفته‌ایم.

وی یادآور شد: با یک مدیریت صحیح و با یک نگاه آرمان گرایانه می‌توانیم ظرفیت‌های درون کشور را برای حل مشکلات به میدان بیاوریم و بر آن غلبه کنیم.

انتهای پیام/72010/ش40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول