اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تیراندازی خراسان‌رضوی خبر داد

معرفی نفرات برتر مسابقات تیراندازی به تیم منتخب خراسان‌رضوی

دبیر هیئت تیراندازی خراسان‌رضوی گفت: در پایان هر مرحله از مسابقات تیراندازی انفرادی، نفرات برتر دسته‌های مختلف به تیم منتخب استان دعوت می‌شوند.

معرفی نفرات برتر مسابقات تیراندازی به تیم منتخب خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدجواد صافدل‌طهرانی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مرحله از مسابقات تیراندازی که به مناسبت بزرگداشت روز ارتش در سه دسته و در دو بخش آقایان و بانوان با حضور 100 تیرانداز انجام شد، 30 فروردین ماه با شناخت نفرات برتر هر دسته به کار خود پایان داد.

وی افزود: هدف از برگزاری لیگ آزاد تیراندازی انفرادی استان که در هفت مرحله برگزار می‌شود را بررسی میزان رشد شرکت‌کنندگان در روند برگزاری این مسابقات است.

صافدل‌طهرانی خاطرنشان کرد: در پایان هر مرحله از این مسابقات، نفرات برتر دسته‌های مختلف به تیم منتخب استان دعوت می‌شوند تا زیر نظر مربیان مجرب هیئت، ابتدا جایگاه خود را تثبیت کرده و سپس با آمادگی بیشتری در ادامه این لیگ شرکت کنند.

دبیر هیئت تیراندازی خراسان‌رضوی تصریح کرد: در پایان مسابقات لیگ به نفراتی که بیشترین پیشرفت را در دسته خود کسب کردند، علاوه بر حکم، جوایز ارزنده‌ای نیز تعلق می‌گیرد و نفراتی که با افت قابل توجه نسبت به مرحله یا مراحل قبل ظاهر شوند در کلاس‌های عمومی شرکت داده می‌شوند.

انتهای پیام/70003/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول