اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای برگزاری نخستین همایش ملی نقش نماز در دفاع مقدس

نمایشگاه مدرسه عشق در شهرکرد گشایش یافت

نمایشگاه «مدرسه عشق» از برنامه‌های جنبی نخستین همایش ملی نقش نماز در دفاع مقدس امروز با حضور جمعی از مسئولان در مصلای امام خمینی(ه) شهرکرد گشایش یافت.

نمایشگاه مدرسه عشق در شهرکرد گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسئول کمیته تبلیغات همایش نقش نماز در دوران دفاع مقدس در شهرکرد در آیین گشایش این همایش اظهار کرد: این نمایشگاه در 14 غرفه برپا شده و به مدت یک هفته پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان است.

علی صالحی از ارائه بیش از 2 هزار جلد کتاب در این نمایشگاه خبر داد و گفت: 30 جلد از این کتب از آثار تدوین شده در استان است.

وی ادامه داد: کتب ارائه شده در این نمایشگاه با 50 درصد تخفیف به علاقمندان عرضه می‎شود.

صالحی با بیان اینکه از هر یک از شهرستان‌های استان یک غرفه برپا شده است، تصریح کرد: تلاش می‎شود تا در این غرفه‌ها با نمایش آثاری از شهیدان، نقش و تاثیر نماز را در رستگاری و عروج آن‌ها به تصویر کشیده شود.

مسئول کمیته تبلیغات همایش نقش نماز در دوران دفاع مقدس در ادامه با بیان اینکه 15 برنامه محوری در این کمیته تدوین شده است، گفت: این تعداد برنامه در راستای تبلیغات و جذب مخاطبان از سراسر کشور به این همایش تدوین و اجرا می‌شود.

صالحی، چاپ کتاب را از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته تبلیغات این همایش عنوان کرد و گفت: در این کتاب وصایا و زندگینامه 31 از تن از شهدایی که بیشترین نقش را در رابطه با نماز در جبهه‌های حق علیه باطل داشته‌اند به نگارش درمی‎آید.

وی تصریح کرد: طراحی و چاپ پوستر، انتشار مقالات واصله به دبیرخانه در قالب کتاب، تولید و انتشار نرم‎افزار الکترونیکی از دیگر برنامه‌های این کمیته است.

صالحی خاطرنشان کرد: تلاش در راستای تبیین اهمیت و نقش نماز در هدایت و رستگاری افراد جامعه تکلیف بزرگی است که همه افراد نسبت به آن مکلف هستند.

انتهای پیام/68004/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول